• Anonym (Kim)

Jag behöver råd om min relation

Ni har helt Olika syn på otroget. Du ska k te sänka din gräns bara för att hon ska passa in. Att hon blir taggig när du tar upp det talar också sitt tydliga språk. Att barnet öppet OCH ärligt pratar om att de kramats och pussats säger också hur det är. Tror du ska backa ur planteringen
    rätt nu på en gång. För din egen skull. Hon far långt ifrån ett ok beteende. Så tråkigt men tur du upptäcker det nu. Trots allt har ni bara ett halvår ihop. 

• Anonym (Kim)

Vad bra att du kommit till insikt och går vidare. Var glad att du upptäckte det så tidigt i relationen och inte hunnit investera ännu mer. Låt hon leka lyckliga familjen med sitt ex/barnens far. De är långt ifrån färdiga med varandra. 

• Anonym (Kim)

Här går det undan. Från att vara lite småmesig till att relationen är avslutad. Ok ni bor inte ihop så det borde ju fort att rafsa ihop grejorna. Kan du utveckla varför hon säger att du är elak? Blev det bara ett jahapp? 

Nu får du mer tid att ta hand om ditt barn. Du får nog fundera ordentligt på vilken typ av kvinna du vill inleda en relation med i framtiden. Ta det lugnt nu och bara va dig själv. Lycka till! 

• Anonym (Kim)

Nu plötsligt blir du inte trovärdig på en fläck. Allt föll till marken. Det låter som en riktigt dålig story från mitt livs novell. Känner mig jävligt lurad för jag faktiskt tyckt synd om dig. 

Svar på tråden Jag behöver råd om min relation