Inlägg från: Anonym (Virablåtira) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Virablåtira)

Jag behöver råd om min relation

Anonym (babydoll) skrev 2025-01-20 12:04:48 följande:

Hon ser nog inte otrohet som något självklart. jag tror hon däremot inte såg linjen mellan mig och sitt ex. 

hon ursäktar sig med att de hade ett förhållande i nästan tio år. Och antagligen att uppbrottet gick snabbt till mig plus att de sen sågs. 

vet inte vad jag ska säga. Vill bara klippa Av men måste få lite grejer som är hos henne. 

Inga problem! De där sakerna hämtar du snabbt och lätt och sedan kan du kapa. För det är väl inte så att de där grejerna är en ursäkt inför dig själv att stanna kvar och ta ännu mera skit från det här bottennappet till ?partner??
  • Anonym (Virablåtira)
    Anonym (babydoll) skrev 2025-01-20 12:04:48 följande:

Hon ser nog inte otrohet som något självklart. jag tror hon däremot inte såg linjen mellan mig och sitt ex. 

Ser hon inte linjen mellan dig och hennes ex så bör hon söka professionell vård. Det låter inte sunt att mixa ihop två olika personer till en i sin fantasivärld på det där sättet. 
  • Anonym (Virablåtira)
    Anonym (babydoll) skrev 2025-01-20 12:45:33 följande:

Haha jag menar inte så. Menar mer att hon antagligen inte helt såg det som otrohet. 

Jag fattar. Blev lack å dina vägnar när jag läste hur nedrigt hon beter sig mot dig, därav min kommentar. Ta inte mer skit nu är du snäll. Det hon håller på med (både med exet och hur hon bemöter dig när du protesterar) är inte schysst. Du behöver inte acceptera det där. 

• Anonym (Virablåtira)
    Anonym (babydoll) skrev 2025-01-20 17:40:29 följande:

Det är intressant att hennes svar när jag säger att det har hänt pga vad hon gjort så är hennes svar. Varför är du så elak. 

Anonym (babydoll) skrev 2025-01-20 17:40:29 följande:

Det är intressant att hennes svar när jag säger att det har hänt pga vad hon gjort så är hennes svar. Varför är du så elak. 

Hon gaslightar dig, gå inte på den. Bra att du samlat ihop din självrespekt och avslutat! :) 
Svar på tråden Jag behöver råd om min relation