• Nandez

Farmen 2025

I kväll startar Farmen, denna gång med två gårdar som tävlar mot varandra. Här kan vi prata om stort och smått om programmet i god ton😀

OBS: Inga spoilers

• Svar på tråden Farmen 2025
  • Jhannis

Gillar inte killarnas beteende. Micke tror att han är klart bästa deltagaren, sen byter han tjejer som (URSÄKTA) ordvalet andra byter strumpor. Läst på media om det. Han borde ha sökt till Paradise Hotell då hade han kunnat vraka och välja.

• molly50
    Jhannis skrev 2025-02-18 19:43:10 följande:

Gillar inte killarnas beteende. Micke tror att han är klart bästa deltagaren, sen byter han tjejer som (URSÄKTA) ordvalet andra byter strumpor. Läst på media om det. Han borde ha sökt till Paradise Hotell då hade han kunnat vraka och välja.

Ja,vissa kanske. Inte alla.
    Men  just Micke,jag vet inte vad det är med honom. Men han ger mig nästan äckelvibbar.
    Men han är inte värre än Victor som var med för ett par säsonger sen. Honom tålde jag inte,rent ut sagt.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2025-02-18 19:58:45 följande:
    Ja,vissa kanske. Inte alla.
    Men  just Micke,jag vet inte vad det är med honom. Men han ger mig nästan äckelvibbar.
    Men han är inte värre än Victor som var med för ett par säsonger sen. Honom tålde jag inte,rent ut sagt.
    Nej inte alla. Robban gillar jag inte efter det han gjorde dag 1 mot Peter. Kan bara inte lämna det för båda hade borda åkt ut. 

Men Micke han är duktig på att arbeta, men att försöka vara med flera tjejer som är deltagare det får mig att ogilla sånt. Helt klart är han inte som Victor var för han var alldeles för hemsk att ens få vara med.
  • molly50
    Jhannis skrev 2025-02-18 20:29:49 följande:
    Nej inte alla. Robban gillar jag inte efter det han gjorde dag 1 mot Peter. Kan bara inte lämna det för båda hade borda åkt ut. 

Men Micke han är duktig på att arbeta, men att försöka vara med flera tjejer som är deltagare det får mig att ogilla sånt. Helt klart är han inte som Victor var för han var alldeles för hemsk att ens få vara med.
    Ja,fast Robban verkar väl ändå ha skärpt till sig litegrann?
  • Jhannis
    molly50 skrev 2025-02-18 20:33:27 följande:
    Ja,fast Robban verkar väl ändå ha skärpt till sig litegrann?
    Ja det kanske han har, men för mig hjälper det inte hur han betedde sig första dagen. Hade han bett om ursäkt av Peter innan Peter blev utkastad av produktionen så då hade jag ändrat min tanke om han.
  • molly50
    Jhannis skrev 2025-02-18 20:47:41 följande:
    Ja det kanske han har, men för mig hjälper det inte hur han betedde sig första dagen. Hade han bett om ursäkt av Peter innan Peter blev utkastad av produktionen så då hade jag ändrat min tanke om han.
    Ok.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2025-02-18 20:51:40 följande:

Nu har jag sett alla avsnitten om Jocke Lundell också. 

Vad tyckte du? Det var hjärtskärande att se alla 3 avsnitten och jag undrar hur det kommer att vara i framtiden.
  • molly50
    Jhannis skrev 2025-02-18 21:01:25 följande:
    Vad tyckte du? Det var hjärtskärande att se alla 3 avsnitten och jag undrar hur det kommer att vara i framtiden.
    Ja,det var hjärtskärande. Och att hans mamma och bror går på honom så hårt trots att allt som hänt finns bevisat i papperen från soc och kanske även hos bup.
Svar på tråden Farmen 2025