Inlägg från: Jhannis |Visa alla inlägg
  • Jhannis

Farmen 2025

Nandez skrev 2025-02-03 21:55:44 följande:
    Skrattande

Ja, dom har gjort det, förstår inte varför
    Jag förstår inte heller, men produktionen har väl inga egna iden utan måste kopiera. Vanligt i dagens Sverige.
  • Jhannis

Hej vänner!  Lämna inte Lillängen till söndag att titta på eller när det kommer för då kommer ni inte att kunna följa allt som händer på båda ställen.....Jag har sett på play Lilängen/Torpet och måste säga att ska man hänga med då måste man se båda samtidigt. Massor har hänt och det är väldigt massa att prata om, men synd att det är delat så vi inte kan prata om det som egentligen händer. Hoppas verkligen att det är första och sista gången Tv4 väljer att ha denna inspelning för den är URUSEL.

• Jhannis
    molly50 skrev 2025-02-04 19:31:27 följande:
    Vet inte om man får titta på play ikväll,med tanke på att tv4 sänder fram till kl 22 om den hemska händelsen i Örebro.
    Tänkte desamma eftersom efter fem fortsätter att prata om detta i Örebro. Vilken hemsk värld Sverige blivit.
  • Jhannis

Min skapare Nataslie säger att "Jag har alltid varit central i denna grupp) hör hon inte själv vad hon säger. Ingen vill att någon ska vara den som står i Central utan alla är där på samma villkor. 

• Jhannis
    Nandez skrev 2025-02-05 19:33:22 följande:

Natalie och Robert verkar haft en dust, ni vet säkert varför

Det visades inte på tv att dom hade gräl
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-02-05 19:56:45 följande:

Nathalie blev inte vald och verkade bli sur

Nathalie har väldigt bra självförtroende....man hör hela tiden jag jag jag jag har gjort allt för Branstorp har vunnit alla hästskon. Jag skulle bli galen med en sådan människa kring mig.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-02-05 20:04:13 följande:
    Samma här, hon verkar vilja ha rätt och sista ordet
    Precis. Tror inte hon accepterar att någon säger i från åt henne. Hur kan man vara så ego i ett socialt spel.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2025-02-05 20:35:50 följande:
    Jadet är samma här. Jag förstår att de andra tröttnar på henne.
    Jag har sett Lillängen så det ska bli kul att höra vad ni säger när hon Nathalie kommer in där.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2025-02-05 20:54:27 följande:
    De har ju nyss blivit av med Jonna.
    Ja hon valde att lämna. Tålde inte kritiken från Jesper, men egentligen så var det hon själv som satte i gång att gnälla om gröten.
Svar på tråden Farmen 2025