• Nandez

Farmen 2025

I kväll startar Farmen, denna gång med två gårdar som tävlar mot varandra. Här kan vi prata om stort och smått om programmet i god ton😀

OBS: Inga spoilers

• Svar på tråden Farmen 2025
  • Nandez
    molly50 skrev 2025-02-10 19:54:59 följande:
    Det beror kanske på hur man tar upp det också. Vilken ton man använder osv.
    Men oavsett så är det ju bra om man kan försöka reda ut saker så att folk slipper gå och må dåligt.
    Speciellt som nu några av de hon ska ha snackat skit om åkte till torpet.
    Tror inte att hon ändrat sig
  • molly50
    Nandez skrev 2025-02-10 19:57:27 följande:
    Tror inte att hon ändrat sig
    Det är möjligt. Men hon ges ju ingen chans att ändra sig heller när de inte pratar med henne och försöker reda ut det.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2025-02-10 19:55:48 följande:
    Ja,de borde ju i alla fall ha försökt innan de åkte till torpet.
    Deltagarna är som barnungar och går och är sura på varann.

Tycker ändå att Nathalie hade själv kunnat ta upp när Anna var där och frågat varför alla verkar så negativa mot henne att dem inte ens gratulerade då hon vann kampen. Så tystheten kommer från båda sidorna. Hon är inte lätt att handskas med.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-02-10 19:58:09 följande:

Många rejäla uppdrag 

Ja och byggarna hamnade på Torpet Skrattande
  • Jhannis
    molly50 skrev 2025-02-10 19:59:15 följande:
    Det är möjligt. Men hon ges ju ingen chans att ändra sig heller när de inte pratar med henne och försöker reda ut det.
    Men hon tar heller inte chansen att rätta till sig eftersom hon fattat att det är hon som gått och pratat skit bakom ryggen på Micke.

Nä alla är skit jobbiga förutom Marika och några tjejer till och sen gillar jag lite Niklas.
  • Nandez
    molly50 skrev 2025-02-10 19:59:15 följande:
    Hon vet hur hon är vilket hon sagt själv
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-02-10 20:33:05 följande:
    Hon vet hur hon är vilket hon sagt själv
    Jag håller med dig. Hon har hela tiden tagit Äran för allt åt sig själv. Enligt henne så har hon tagit in alla hästskor, sett till att djuren fått all vård, gjort alla uppdrag. Det är bara hon hela tiden när hon pratar. Passar inte i ett program där alla ska vara med på att göra allt tillsammans och dela på äran att man klarat av saker. 
  • molly50
    Jhannis skrev 2025-02-10 20:00:48 följande:
    Deltagarna är som barnungar och går och är sura på varann.

Tycker ändå att Nathalie hade själv kunnat ta upp när Anna var där och frågat varför alla verkar så negativa mot henne att dem inte ens gratulerade då hon vann kampen. Så tystheten kommer från båda sidorna. Hon är inte lätt att handskas med.
    Ja,precis. Utom Marika som åtminstone försökte prata med Nathalie.

Ja,det håller jag med om. Hon hade kunnat sagt att hon visste att det var henne de pratade om och att hon vill att de försöker reda ut det t ex.
  • molly50
    Jhannis skrev 2025-02-10 20:03:56 följande:
    Men hon tar heller inte chansen att rätta till sig eftersom hon fattat att det är hon som gått och pratat skit bakom ryggen på Micke.

Nä alla är skit jobbiga förutom Marika och några tjejer till och sen gillar jag lite Niklas.
    Nej,så är det ju. De är väl lika goda kålsupare allihopa som vägrar ta upp det till diskussion och hellre går och surar och snackat skit.

Ja,jag tycker att Jesper verkar ok också.
Svar på tråden Farmen 2025