Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez

Farmen 2025

Kämpeval mot en torpare, inte många att välja på

• Nandez
    Jhannis skrev 2025-02-12 19:37:29 följande:
    Det var för bestämt av Micke och Amanda
    Ok, lite trist
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-02-12 19:46:02 följande:
    Micke lovade Amanda att han skulle hjälpa henne eftersom hon berättade om vad Nathalie hade sagt om han. Det gjorde han innan killarna hamnade på Lillängen. Det var när alla blev tillsammans på Brandstorp. På Lillängen förlorade han medvetet för att få dit Amanda om hon blev vald till Gårdskämpe och det blev hon så nu ville Micke att Amanda ska kunna plocka fler amuletter. 

Ni kanske inte har kollat Torpet så jag ska egentligen vara tyst om vad som händer där.
    Ok
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-02-12 19:47:23 följande:
    Skrattande Nä den duktige byggaren Adam har gjort fel från början med skyddet.
    Och storbonden deltog inte heller
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-02-12 19:52:08 följande:
    Storbonden hade sagt att den skulle vara åt det andra hållet så solen inte kommer in och storleken på skyddet, men Adam lyssnade Inte på henne utan gjorde på sitt sätt. Skulle inte jag heller gjort om folk inte lyssnar på vad man säger.
    Det storbondens ansvar att se till att det byggs rätt, hon låg och sov
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-02-12 19:58:21 följande:
    Såg du Adams min när Micke kom tillbaka Obestämd Han till och med sa att Micke ska inte tro att han ska ta ledarrollen för bygget för deltagarna lyssnar på mig Adam. Man blir så trött på vissa människor.
    Skrattande
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-02-12 20:00:13 följande:
    Ja det verkar bli Micke och Alida oavsett att det var Robban som vart betuttad i Alida.
    JaSkrattande
  • Nandez
    molly50 skrev 2025-02-12 20:03:59 följande:
    Tur att inte Peter,hennes ex,är kvar då.
    Skrattande
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-02-12 20:35:51 följande:
    Ja min skapare...Vad hade hänt om han hade varit kvar oavsett att dem var separerade.

Läste i media att Nathalie hade ringt Peter och bett om ursäkt för hennes beteende.....Vad det gällde förstod jag inte.
    OkejGlad
Svar på tråden Farmen 2025