Inlägg från: Jhannis |Visa alla inlägg
  • Jhannis

Farmen 2025

Fy vilket djävla snack av killarna. Synd att Andreas (heter han så) är inblandad med Micke och Robban för annars verkar han vara en fin kille.

• Jhannis
    molly50 skrev 2025-02-23 21:00:27 följande:
    Ja,så kan det ju också bli. Men Micke verkade så säker.
    Jag hoppas att det blir Sofia och att Robban blir förstakämpe, men samtidigt så är då Jesper i skottlinjen eller Niklas. Hur dem än gör så blir det fel. jag hoppas att Niklas, Jesper och Andreas och Sofia är med i slutet. Dock har jag ingen favorit 
  • Jhannis
    molly50 skrev 2025-02-23 21:13:22 följande:
    Ja,i alla fall Jesper ligger ju i farozonen då.

Jag skulle vilja lägga till Marica bland de fyra du nämnde också.
    Marica vet jag inte var hon står. Hon är ganska flamsig, men trevlig.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2025-02-23 21:38:24 följande:
    Jag tycker hon är trevlig och glad. Och hon är ärlig och var t ex den enda som pratade med Nathalie när hon blev utfryst.
    Ja hon är trevlig och glad, men som sagt flamsig Glad
    At hon pratade med Nathali var ok, men nog var det Nathalies fel att hon blev utfryst. hade hon inte varit som hon var hade hon haft vänner där. Men det är bara min tanke jag hade inte klarat av Nathalie.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2025-02-23 22:55:58 följande:
    Nej,jag hade också haft svårt för henne.
    Men jag hade ändå hellre valt att försöka prata med henne och reda ut saker och ting än att frysa ut henne. Det är bara elakt.
    Killarna var Fega för dom vågade inte ta upp det med henne.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2025-02-24 12:18:26 följande:
    De hann väl inte ens då de skulle iväg till Torpet.
    Anna frågade Nathalie vad problemet var då hade killarna kunna öppna munnen. Samma sak hade Nathalie kunnat göra., men men hon är ute för länge sen. Däremot så ogillar jag fortfarande Robban beteende och även hur Micke är funtad .....
  • Jhannis

Jag fattar mig inte på Alida heller. på nätterna ligger hon i sängen med Micke och nu sitter hon på bryggan och gnäller över han och det två andra. Är hon falsk eller spelar hon mot Marica och Jesper....Usch när jag fattar mig inte på folk.

• Jhannis
    Nandez skrev 2025-02-24 19:44:47 följande:
    Fattar inte heller vad hon sysslar med
    Verkar inte finnas många som är sig själva och ärliga. 
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-02-24 19:51:57 följande:

Dom får mycket att äta mest hela tiden

Ja du förstår att det är barn från asfalten där dessa äter färdigmat eller på restauranger, så dem måste få mat så att dem orkar jobba 
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-02-24 19:53:34 följande:

Det är tydliga pakter för en del

Har varit pakter från dag ett med Micke, Robban, Adam och Andreas
  • Jhannis
    molly50 skrev 2025-02-24 19:53:34 följande:
    Det var som jag misstänkte. Han och Amanda hade väl en överenskommelse om att han skulle bli storbonde om hon åkte ut.
    Micke tar flera tjejers lillfinger och lindar in sig så att han kommer vidare i spelet.

Amanda borde ha tagit Sofia som hon kommit närmast med.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-02-24 19:55:47 följande:
    Ja, hon höll vad hon lovade men han får inte sparka ut nån, vilket är bra
    Håller med han får inte sparka ut någon och det tyckte jag kom på rätt tid när Micke blev storbonde.
Svar på tråden Farmen 2025