Inlägg från: molly50 |Visa alla inlägg
  • molly50

Farmen 2025

Varför är Torparna tillbaka? Ska det skickas några nya dit under veckan?

• molly50
    Nandez skrev 2025-02-16 20:59:52 följande:

Marika verkar tro att hon blir storbonde igen

Hon har ju haft en deal med Hanna och har säkert inte någon koll på att hon inte får bli storbonde igen.
    Och nu lär hon bli vald till förstekämpe.
  • molly50
    Jhannis skrev 2025-02-16 21:30:27 följande:
    Som jag har förstått så är Torparna ute på Torpet en vecka för att plocka amuletter, sen tillbaka och val av nya Torpare.
    Ok. Ja,det låter ju rimligt. 
  • molly50
    Jhannis skrev 2025-02-17 20:04:27 följande:

Ska ni titta på Torpet nu på play? Jag tänker göra för att hänga med båda gårdarna.

Jag väntar nog tills på torsdag,tror jag.
  • molly50
    Jhannis skrev 2025-02-17 21:50:35 följande:
    Ok jag berättar inget vad dom gör på Topet.
    Det är bra. Glad
  • molly50
    Jhannis skrev 2025-02-18 19:43:10 följande:

Gillar inte killarnas beteende. Micke tror att han är klart bästa deltagaren, sen byter han tjejer som (URSÄKTA) ordvalet andra byter strumpor. Läst på media om det. Han borde ha sökt till Paradise Hotell då hade han kunnat vraka och välja.

Ja,vissa kanske. Inte alla.
    Men  just Micke,jag vet inte vad det är med honom. Men han ger mig nästan äckelvibbar.
    Men han är inte värre än Victor som var med för ett par säsonger sen. Honom tålde jag inte,rent ut sagt.
  • molly50
    Jhannis skrev 2025-02-18 20:29:49 följande:
    Nej inte alla. Robban gillar jag inte efter det han gjorde dag 1 mot Peter. Kan bara inte lämna det för båda hade borda åkt ut. 

Men Micke han är duktig på att arbeta, men att försöka vara med flera tjejer som är deltagare det får mig att ogilla sånt. Helt klart är han inte som Victor var för han var alldeles för hemsk att ens få vara med.
    Ja,fast Robban verkar väl ändå ha skärpt till sig litegrann?
  • molly50
    Jhannis skrev 2025-02-18 20:47:41 följande:
    Ja det kanske han har, men för mig hjälper det inte hur han betedde sig första dagen. Hade han bett om ursäkt av Peter innan Peter blev utkastad av produktionen så då hade jag ändrat min tanke om han.
    Ok.
Svar på tråden Farmen 2025