Inlägg från: molly50 |Visa alla inlägg
  • molly50

Farmen 2025

Jhannis skrev 2025-02-10 20:00:48 följande:
    Deltagarna är som barnungar och går och är sura på varann.

Tycker ändå att Nathalie hade själv kunnat ta upp när Anna var där och frågat varför alla verkar så negativa mot henne att dem inte ens gratulerade då hon vann kampen. Så tystheten kommer från båda sidorna. Hon är inte lätt att handskas med.
    Ja,precis. Utom Marika som åtminstone försökte prata med Nathalie.

Ja,det håller jag med om. Hon hade kunnat sagt att hon visste att det var henne de pratade om och att hon vill att de försöker reda ut det t ex.
  • molly50
    Jhannis skrev 2025-02-10 20:03:56 följande:
    Men hon tar heller inte chansen att rätta till sig eftersom hon fattat att det är hon som gått och pratat skit bakom ryggen på Micke.

Nä alla är skit jobbiga förutom Marika och några tjejer till och sen gillar jag lite Niklas.
    Nej,så är det ju. De är väl lika goda kålsupare allihopa som vägrar ta upp det till diskussion och hellre går och surar och snackat skit.

Ja,jag tycker att Jesper verkar ok också.
  • molly50
    Nandez skrev 2025-02-10 20:33:05 följande:
    Hon vet hur hon är vilket hon sagt själv
    Ja,precis. Och hon hade ju kunnat ta upp det själv med de andra när de nu inte gjorde det.
  • molly50
    Jhannis skrev 2025-02-10 20:47:54 följande:
    Jag håller med dig. Hon har hela tiden tagit Äran för allt åt sig själv. Enligt henne så har hon tagit in alla hästskor, sett till att djuren fått all vård, gjort alla uppdrag. Det är bara hon hela tiden när hon pratar. Passar inte i ett program där alla ska vara med på att göra allt tillsammans och dela på äran att man klarat av saker. 
    Och tavlan hon satte upp första veckan om i vilken ordning allt skulle göras.
  • molly50
    Nandez skrev 2025-02-11 19:26:46 följande:
    Ja, ingen av dom förutom Marika gjorde det. Inte dom andra eller Nathalie
    Nej,precis.
  • molly50
    Nandez skrev 2025-02-11 19:27:17 följande:
    Just ja, det hade jag glömt
    Jag minns när de andra tog ner den när hon hade åkt till Lillängen.

Och hon klagade väl också på att en del bara åt med gaffel och inte med gaffel och kniv.
  • molly50
    Jhannis skrev 2025-02-11 19:28:44 följande:
    Ja, men precis. Det är att vara den som har befälet över alla andra.
    Ja,precis.
  • molly50
    Nandez skrev 2025-02-11 19:36:18 följande:

Nathalie vill lämna

Hade redan hört det. Blivit spoilad på facebook,som vanligt. 
  • molly50
    Jhannis skrev 2025-02-11 19:47:46 följande:
    Jag har tittat i förväg Skäms
    Ok. Ja,jag tycker att det är en lite feg utväg. Men kan samtidigt förstå när hon blivit så utfryst.
  • molly50
    Jhannis skrev 2025-02-11 19:57:58 följande:
    Menar du fel utväg av Nathalie eller att jag tittat i förväg?  Ja att Nathalie for hem är väl att ge upp och få massor av bra kritik i tidningarna. Hon kommer väl att se till att allt var de andras deltagares fel.
    Att Nathalie valde att åka hem. 
  • molly50
    Jhannis skrev 2025-02-12 19:33:52 följande:

Fattar inte att människor ska vara så självgoda. Här är nästa Adam och vad han känner sig duktig Skrikandes

Ja,och han utger sig ju mer eller mindre för att vara byggledare. Fast Micke kom tillbaka som är snickare IRL.
  • molly50
    Jhannis skrev 2025-02-12 19:46:02 följande:
    Micke lovade Amanda att han skulle hjälpa henne eftersom hon berättade om vad Nathalie hade sagt om han. Det gjorde han innan killarna hamnade på Lillängen. Det var när alla blev tillsammans på Brandstorp. På Lillängen förlorade han medvetet för att få dit Amanda om hon blev vald till Gårdskämpe och det blev hon så nu ville Micke att Amanda ska kunna plocka fler amuletter. 

Ni kanske inte har kollat Torpet så jag ska egentligen vara tyst om vad som händer där.
    Ok. Ja,jag brukar kolla Torpet på torsdagarna.
  • molly50
    Nandez skrev 2025-02-12 19:53:36 följande:
    Det storbondens ansvar att se till att det byggs rätt, hon låg och sov
    Hon kände sig väl sliten och inte helt ok.
    Då tycker jag det är ok att sova.
  • molly50
    Jhannis skrev 2025-02-12 19:58:21 följande:
    Såg du Adams min när Micke kom tillbaka Obestämd Han till och med sa att Micke ska inte tro att han ska ta ledarrollen för bygget för deltagarna lyssnar på mig Adam. Man blir så trött på vissa människor.
    Ja,precis. Jo,jag såg det. 
  • molly50
    Jhannis skrev 2025-02-12 19:59:16 följande:
    Förstod det, men det har varit lättare att titta på Farmen när man följt Torpet direkt efter.
    Ok. Ja,jag förstår det.
  • molly50
    Jhannis skrev 2025-02-12 20:00:13 följande:
    Ja det verkar bli Micke och Alida oavsett att det var Robban som vart betuttad i Alida.
    Tur att inte Peter,hennes ex,är kvar då.
  • molly50
    Jhannis skrev 2025-02-12 20:35:51 följande:
    Ja min skapare...Vad hade hänt om han hade varit kvar oavsett att dem var separerade.

Läste i media att Nathalie hade ringt Peter och bett om ursäkt för hennes beteende.....Vad det gällde förstod jag inte.
    Precis.

Ok. Nej,det vet inte jag heller. Det enda jag såg var att hon blev väldigt ledsen när han kom fram och ville prata i det första avsnittet.
  • molly50
    Nandez skrev 2025-02-13 19:43:33 följande:

Många par på Farmen, korna, hönsen och Mikael och AlidaSkrattande

Glad
  • molly50
    Nandez skrev 2025-02-13 20:28:01 följande:

Hade aldrig tagit rätt på grisarnas grytor och smuts

Nej,inte jag heller. Det hade de fått göra själva.
Svar på tråden Farmen 2025