Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez

Farmen 2025

Jhannis skrev 2025-01-28 01:38:20 följande:
    Det låter som en bra ide att motsvarande lag får välja den andres storbonde. Blir mindre gnäll.
    Japp, ingen kan klaga då
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-01-28 01:39:53 följande:
    Jag tyckte det var bra att Niklas blev storbonde för han verkar vara snäll, men jag visste inte att han var så dålig på att lyssna på uppdragen.
    Antingen dåliga på att lyssna eller ointresserade 
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-01-28 01:44:35 följande:
    Jag fattar inte hur folk tänker eller inte tänker, Verkar som on ingen fattar nåt. En Monogram är bokstäver i ens namn och efternamn. Det första bokstäverna. Inte en enda vuxen deltagare visste vad det var är skrämmande. Bläää vart är Sverige på väg?
    Ja, obegripligt att ingen vet vad ett monogram är
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-01-28 01:46:14 följande:
    Det undrar jag med. Bara rikemans barn/vuxna som fått allt på silver fat. Tror knappt att dessa deltagare ens kan skriva med penna. Fy 17 det är löjligt.
    Skrattande
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-01-28 01:48:49 följande:
    Jag kan med säkerhet säga att jag inte gillar det nya upplägget. Inte heller att deltagarna bara kommer från södra Sverige, Ok det som nu är med gör sig väldigt löjliga . Fattar bara inte att flera av dem har eget företag.
    Det är nog det lite konstigaste gänget som är med i årets säsong
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-01-28 21:08:06 följande:
    Jag kan inte med han Robert, Han tror sig vara nåt stort, men egentligen borde han ha åkt samtidigt som den förste som produktionen satte ut. 
    Ok
  • Nandez
    molly50 skrev 2025-01-28 21:10:45 följande:
    Ja,det vet jag. Jag funderade lite på vart Nandez har tagit vägen,bara.
    Dottern messade att dom var på väg hit för att hämta möbler som dom hade här. Dottern med sambo dök upp lite oväntat med kärtHjärta

Streamede idagGlad 
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-01-28 21:21:30 följande:
    Farmen 2025: Så mycket tjänar alla deltagare ? miljonlön

J
    ag blir irriterad på dessa skriverier om vem av deltagarna är RIKAST. Inte fasen bryr vi tv tittare om hur mycket dem tjänar. 

Nästa gång Farmen spelas in så ta vanliga svenska arbetare/arbetslösa in för det ska inte vara ett program som handlar om vem som är rikast.
    Ointressant att veta vad någon tjänar
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-01-28 22:40:36 följande:
    Ja du har rätt man vet inte om någon ska åka ut eller inte. Väldigt jobbig upplägg i årets Farmen.
    Ja, det är rörigt. Gillar inte heller detta vi och dom i Farmen
  • Nandez
    molly50 skrev 2025-01-28 23:02:34 följande:
    Ja,det är rörigt.
    Och så visar det bara avsnitt från den ena gården den här veckan och från den andra en timme på torsdag och kallar det avsnittet för Torpet.
    Drygt
Svar på tråden Farmen 2025