Inlägg från: Jhannis |Visa alla inlägg
  • Jhannis

Farmen 2025

molly50 skrev 2025-02-11 19:51:15 följande:
    Ok. Ja,jag tycker att det är en lite feg utväg. Men kan samtidigt förstå när hon blivit så utfryst.
    Menar du fel utväg av Nathalie eller att jag tittat i förväg?  Ja att Nathalie for hem är väl att ge upp och få massor av bra kritik i tidningarna. Hon kommer väl att se till att allt var de andras deltagares fel.
  • Jhannis
    Jhannis skrev 2025-02-11 19:57:58 följande:
    Menar du fel utväg av Nathalie eller att jag tittat i förväg?  Ja att Nathalie for hem är väl att ge upp och få massor av bra kritik i tidningarna. Hon kommer väl att se till att allt var de andras deltagares fel.
    Jag anser inte att Nathalie blev utfryst för som man bäddar få man ligga. Hon var grunden till att det andra drog sig i från henne.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-02-11 20:01:06 följande:
    Tråkigt nog kan hon kanske vända allt till sin egen fördel
    Absolut det tror jag.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-02-11 20:01:56 följande:
    Tycker också att hon ställde till det för sig själv 
    Ja hon ställde det till för sig själv, men hon skyllde på Robban att han blivit konstig mot henne då dem varit sååå tajta tidigare. (gillar inte Robban heller), men han blev nog väldigt trött på hennes påpekande hela tiden.
  • Jhannis

Fattar inte att människor ska vara så självgoda. Här är nästa Adam och vad han känner sig duktig Skrikandes

• Jhannis
    Nandez skrev 2025-02-12 19:36:30 följande:

Amanda blev kämpe då

Det var för bestämt av Micke och Amanda
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-02-12 19:38:03 följande:
    Ok, lite trist
    Micke lovade Amanda att han skulle hjälpa henne eftersom hon berättade om vad Nathalie hade sagt om han. Det gjorde han innan killarna hamnade på Lillängen. Det var när alla blev tillsammans på Brandstorp. På Lillängen förlorade han medvetet för att få dit Amanda om hon blev vald till Gårdskämpe och det blev hon så nu ville Micke att Amanda ska kunna plocka fler amuletter. 

Ni kanske inte har kollat Torpet så jag ska egentligen vara tyst om vad som händer där.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-02-12 19:42:24 följande:

Det går inte så bra med grisskyddet

Skrattande Nä den duktige byggaren Adam har gjort fel från början med skyddet.
Svar på tråden Farmen 2025