• Anonym (Cb test)

CB digitalt test,någon som fått positivt tidigare än 4 dagarn innan mens?

Som rubriken lyder 
    finns det någon som fått positivt på clearing blue digitala test? 

står att man kan testa 4 dagar innan beräknad mens. Men undrar om det faktiskt går ännu tidigare.

vet att man kan köpa ett med 6 dagar Ultra tidigt med då är det med streck 
    jag vill se Gravid/inte gravid i rutan. 

jag fick missfall förra månaden börja blöda 30e december, blödde lite fler dagar än vanligt, den 8 e hade vi det mysigt och min ägglossning starta den 9 e, jag fick alltså ägglossning tätt inpå efter mens. jag har haft molande värk ända sen ägglossningen. Nästa men har jag räknat ska komma runt 24-26 e januari.

detta var inte planerat, trodde vi körde under en ? säker? period. Men absolut inte oönskat om det är bebis. 

jag vill veta så fort som möjligt. så undrar hur tidigt ni testa med detta test

• Svar på tråden CB digitalt test,någon som fått positivt tidigare än 4 dagarn innan mens?
  • Anonym (Yes)

Ja jag testade med det digitala Clear blue testet runt 3-4 dagar innan bim och fick 1-2 veckor gravid.

• Anonym (f)

Har du testat nyligen så att du vet att ditt missfall inte längre visar? Så du inte testar tidigt och får ett förvirrande resultat =)

• Anonym (Yes)

Det står att man kan testa 4-6 dagar innan mens läser jag på clear blue testa tidigt nu

• Anonym (f)
    Anonym (Yes) skrev 2025-01-18 22:13:10 följande:

Det står att man kan testa 4-6 dagar innan mens läser jag på clear blue testa tidigt nu

TS vill inte använda den tidiga varianten utan ett vanligt
  • Anonym (Cb test)

Precis, vill inte ha det jätte tidiga testet som visar streck utan digital text. 

har beställt 2 st så undrar hur tidigt jag kan testa, fast det står 4 dagar innan, vill bara veta, helst i förrgår 😆

• Anonym (Digitalt)

CB med veckoindikator visade inte gravid för mig förrän BIM medans CB ultratidigt digitalt visade gravid 5 dagar innan BIM. Jag hade testat, alla har ju olika hormonmängd i kroppen :) 

• Anonym (Hoppas 2025)

Har du bild på hur cb testa tidigt såg ut? Hur stark var linjen?

• Anonym (CB har tigigt digitalt)

Clearblue har även ett tidigt digitalt test (med text) som ska visa 6 dagar innan bim. Det är det som blinkar rött i toppen,  Jag har varit gravid många gånger och har fått positivt 10 dagar efter ÄL med digitalt, men aldrig tidigare. Har fått positivt 9 dagar efter ÄL med vanliga billiga stickor.

• Anonym (Digitalt)
    Anonym (Hoppas 2025) skrev 2025-01-19 06:28:55 följande:

Har du bild på hur cb testa tidigt såg ut? Hur stark var linjen?

Om du menar mig så var det ett digitalt test. 

• Anonym (Cb test)

Tack för svaren allihop. 

jag testar imorgon eller på tisdag, skulle det inte visa något så testar jag igen på fredag när mens beräknas ska komma.

jag har sån molande värk och har haft enda sen ägglossningen och mitt humör är på topp. Jag kokar och irriterar mig på småsaker. 

jag har många barn och har aldrig varit med om denna molande värk med dem andra, men däremot förra månaden hade jag samma från ägglossning  och då var jag gravid. 

Svar på tråden CB digitalt test,någon som fått positivt tidigare än 4 dagarn innan mens?