• Anonym (J)

Dumt

Känner mig så dum! Jag har legat med en person jag inte borde och nu gjort bort mig också! Hur då bort denna ångest?? Jag är inte så stolt direkt?,

• Svar på tråden Dumt
  • Anonym (B)

Varför säger du att du inte borde?

• Anonym (J)

Därför han är överkåt och Inge bra men jag tyckte det var kul ett tag men sen gick jag dit på kvällen och han bjöd på vin som han brukar drack mycket och han blev irriterad jag kände det och allt blev bara dumt?

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Dubbeltroll)
    Saga05 skrev 2025-01-15 04:38:04 följande:
    Har jag påstått att det är synd om mig? Nej, det har jag absolut inte gjort. Men jag kan väl få ha åsikter om andra också?
    Var skrev jag att du tycker synd om dig?
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Kille)

Är ni båda singlar? Om svaret är ja. Aja skit samma att ni hade sex. Bara att inte göra om det. Leva vidare 

• OlgaElvira
    Anonym (J) skrev 2025-01-15 02:51:29 följande:
    Dumt

Känner mig så dum! Jag har legat med en person jag inte borde och nu gjort bort mig också! Hur då bort denna ångest?? Jag är inte så stolt direkt?,

Kära TS, vi är många som gjort bort oss och haft sex med någon som vi sedan ångrar. Men egentligen har inget farligt hänt. Acceptera att du gjorde ett dumt val. Det är våra misstag vi lär oss av. Om han blev irriterad av någon orsak så är det hans problem, inte ditt. 
Svar på tråden Dumt