• Anonym (Hh)

Sex separation

Men varför vågar du inte med kondom? Ska han ta av den under akten eller sätta på innan han kommer eller vad tänker han?

• Anonym (Hh)
    Anonym (Li) skrev 2025-01-14 15:27:03 följande:
    Den kan spricka känns inte 100 procent o jag blir orolig för graviditet . Det känns inte alls kul vill kunna koppla bort det o njuta .
    Då ska du helt enkelt inte ha sex med honom, eller alls. En bekant gjorde en kvinna gravid trots att han steriliserat sig
  • Anonym (Hh)
    Anonym (Li) skrev 2025-01-14 15:25:19 följande:
    varför skulle jag inte berätta det? Jag har fått till mig att jag inte ska använda hormoner o jag känner verkligen att min kropp har tagit stryk efter allt o skulle vilja att han skyddar sig. Han vill inte ha fler barn .
    Du vill inte heller ha fler barn, så då borde även du överväga att sterilisera dig, även om det är ett större ingrepp för en kvinna. Du kan inte tvinga honom men du kan rå över din egen kropp. En manlig sterilisering är inte heller 100%.
  • Anonym (Hh)
    Anonym (Nej) skrev 2025-01-14 16:47:27 följande:

Missar alla poängen att karln håller på med hot och utpressning mot ts? De ska inte diskutera preventivmedel öht, ts borde bara lämna honom så klart!

Men hennes krav är ju nästintill orimliga, att om han inte steriliserar sig så blir det  inget sex. 
    Ja, de borde bryta upp. 
  • Anonym (Hh)
    Anonym (Nej) skrev 2025-01-14 20:33:25 följande:
    Varför sitter du och hittar på? Det där har ts inte alls sagt! Däremot har HAN hotat med att lämna henne om hon inte går med på vissa saker sexuellt, dvs avbrutet eller kondom, trots att ts inte vågar det.
    Jag uppfattade det så. Hon får rätta mig om jag har fel. 
    Jag uppfattade det som att hon tänker (vill våga) vägra sex om han inte steriliserar sig.
Svar på tråden Sex separation