• Anonym (Li)

Sex separation

Kortfattat jag fick ta dagen efter piller o får inte äta ppiller. Jag vågar inte köra med kondom eller avbrutet o vara orolig för att bli gravid. Haft 3 förlossningar o graviditeter som varit så jobbiga. Damon vill inte ha fler barn o vi är över 40 nu. Bönar o bett att han ska sterilisera sig eftersom min kropp redan utsatts för så mycket 

• Svar på tråden Sex separation
  • Anonym (Li)

sambon Tycker vi ska köra avbrutet o kondom men jag vågar inte. Vill inte känna oro för abort mm. 

jag kört oral o nu har han kommit till en gräns att han begär att vi ska köra med kondom o avbrutet annars lämnar han mig. Längtar oxå efter sex men det är alltid jag som får ge mig. Vill o får inte behandla min kropp med hormoner o blir Så ledsen när jag hör att han kommer lämna mig om jag inte går med på detta ,

• Anonym (Li)
    Anonym (Xa) skrev 2025-01-14 15:16:57 följande:

Du kan inte testa p-spruta eller p-stav utan att berätta exakt för din partner?

varför skulle jag inte berätta det? Jag har fått till mig att jag inte ska använda hormoner o jag känner verkligen att min kropp har tagit stryk efter allt o skulle vilja att han skyddar sig. Han vill inte ha fler barn .
  • Anonym (Li)
    Anonym (Hh) skrev 2025-01-14 15:23:01 följande:

Men varför vågar du inte med kondom? Ska han ta av den under akten eller sätta på innan han kommer eller vad tänker han?

Den kan spricka känns inte 100 procent o jag blir orolig för graviditet . Det känns inte alls kul vill kunna koppla bort det o njuta .
Svar på tråden Sex separation