Anonym (Trött) skrev 2025-01-15 09:09:10 följande:
Jag är ju den personen som vill studera och enbart det. Jag blir ju drabbad av att alla andra jobbar och därför inte har tid att läsa ens uppgifterna, som inte har tid att planera eller ens starta upp ett grupparbete. Som inte har tid att diskutera det vi ska och om dom tar sig tid att diskutera det vi ska, så har dom inte läst innan vi ses för dom har inte haft tid. Så då är det väl bättre att dom läser en utbildning som passar dom bättre, så kan vi andra få vara ifred. Dom andra tar noll hänsyn till oss som vill studera. Jag är lösningsinriktad!
Du vill att alla andra på universitetet ska få sämre arbetstider, både personal och studenter.
Det är de fåtal som arbetar heltid på dagtid som är problemet. Och eftersom du verkar tycka det är ok att studera på kvällstid (enligt alla dina inlägg i denna tråd) så kan ni träffas på kvällstid om du nu måste samarbeta med de som arbetar dagtid.
Finns ingen anledning att alla ska studera/arbeta kvällstid bara för att några inte kan studera dagtid. Då får dessa studera kvällstid istället.