Inlägg från: Anonym (Kontakt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kontakt)

Akut: Kontakta uthyrare på blocket bostad - hjälp!

När man vill kontakta en uthyrare på blocket bostad (eller quasa som det verkar heta nu) så trycker man på "kontakta" och då kommer det upp en meddelanderuta där man kan skriva sitt meddelande och sen trycka på skicka. Men där finns ju inget fält där man fyller i sina kontaktuppgifter? Hur ska personen då kunna svara??? (Jag är alltså inte inloggad/har inget eget konto på blocket). Please nån som vet??? 

• Svar på tråden Akut: Kontakta uthyrare på blocket bostad - hjälp!
  • Anonym (Kontakt)
    Anonym skrev 2025-01-09 11:10:29 följande:

Vad hindrar dig att skriva uppgifterna som ett "Med vänlig hälsning / Kontakt Ljumskgren / Familjelivsgatan" etc i meddelandet?

Anonym (Maja) skrev 2025-01-09 11:22:58 följande:
    Du skriver dina kontaktuppgifter i rutan där du skriver ditt meddelande. 
    Tack för era supersnabba svar!

Det kan man ju göra så klart, det är bara det att där är redan ett färdigskrivet meddelande som man kan välja att bara skicka, så jag tänkte att det kanske automatiskt kopplas till ens Gmail eller nåt sånt? Men då vill man ju gärna veta det så att man vet var man ska kolla? Det jag undrar är alltså hur uthyraren kontaktar en men ffa hur man vet var hen kontaktar en? Men det är alltså inte så att det automatiskt går nånstans för att man är inloggad på sitt google konto till exempel? Utan man får själv ange i rutan?

• Anonym (Kontakt)
    Anonym skrev 2025-01-09 11:33:34 följande:
    Det får du nog göra, baserat på att du inte har några användaruppgifter som du säger.
    Tack!
Svar på tråden Akut: Kontakta uthyrare på blocket bostad - hjälp!