• Nandez

Sveriges Mästerkock 2925 Vår

I kväll är det dags igen för mästerkocken, här kan man skriva om stort och smått om programmet och deltagarna i god tonGlad

OBS: Inga spoilers

• Svar på tråden Sveriges Mästerkock 2925 Vår
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-01-08 22:30:31 följande:

Kul att du Nandez har öppnat tråden för Mäster Kockarna Solig

Jag har stremat programmet nu och håller med om att det var en trög start.
    En del deltagare bra att dem gick vidare en del hade inte jag skickat vidare.

Vad ska man säga om Tina....ja framtiden får visa

Glad

Tyckte först att Tina var en frisk fläkt men sen blev hon lite tramsig. Ja framtiden får utvisa
  • Nandez
    Anonym (Smk fan) skrev 2025-01-09 05:42:22 följande:

Missade första avsnittet men SMK är ett av mina favorit program. Jag älskar matlagning och tycker man lär sig mycket samtidigt som det är underhållande. Vad tycker ni om Tina som ny i juryn? 

Som sagt så tyckte jag att hon var en frisk fläkt till en början men sen tyckte jag att hon blev lite tramsig. Vi får se hur det blir i firtsättningen
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-01-09 21:24:23 följande:
    Glad

Tyckte först att Tina var en frisk fläkt men sen blev hon lite tramsig. Ja framtiden får utvisa
    Jag med tyckte att hon blev tramsig. Hon passar bra i Hela Sverige Bakar, men tror inte att hon kommer bli bra i Mäster Kockarna,
  • Anonym (Smk fan)
    Nandez skrev 2025-01-09 21:28:02 följande:
    Som sagt så tyckte jag att hon var en frisk fläkt till en början men sen tyckte jag att hon blev lite tramsig. Vi får se hur det blir i firtsättningen
    Tyvärr har hon ju en tendens till att bli tramsig men ändå kul med någon ny, det blir en annan dynamik. Vad tycker ni om de andra?
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-01-09 21:34:23 följande:
    Jag med tyckte att hon blev tramsig. Hon passar bra i Hela Sverige Bakar, men tror inte att hon kommer bli bra i Mäster Kockarna,
    Vi får se hur det blir men hoppas att det inte tramsas för mycket
  • Nandez
    Anonym (Smk fan) skrev 2025-01-10 16:44:34 följande:
    Tyvärr har hon ju en tendens till att bli tramsig men ändå kul med någon ny, det blir en annan dynamik. Vad tycker ni om de andra?
    Det har du rätt i men blir det för mycket trams så är det inte så kul
  • Anonym (Smk fan)
    Nandez skrev 2025-01-10 18:19:29 följande:
    Det har du rätt i men blir det för mycket trams så är det inte så kul
    Jag har sett avsnitten nu, äntligen hade jag tid. Jag är benägen att hålla med om att det blev för tramsigt med Tinas ordvitsar som anspelade på sex. Det kändes så krystat.
  • Nandez
    Anonym (Smk fan) skrev 2025-01-15 18:39:48 följande:
    Jag har sett avsnitten nu, äntligen hade jag tid. Jag är benägen att hålla med om att det blev för tramsigt med Tinas ordvitsar som anspelade på sex. Det kändes så krystat.
    Ja, tycker jag med. I början var det inte så farligt men sen blev det för mycket
Svar på tråden Sveriges Mästerkock 2925 Vår