• Anonym (U)

Känner mig ledsen

Skriv att du fått nog och lämna honom istället. Så ska du se att han springer efter dig. Visa att du inte hänger efter honom utan klarar dig själv. 

• Anonym (U)
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-05 07:03:36 följande:
    Ja vi hade en konflikt och jag nådde ut till honom efter någon dag tills det lugnat sig lite men nu är jag ignorerad.
    Ingen o satsa på 
  • Anonym (U)
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-05 08:50:26 följande:
    Läste du ens min tråd?
    Fast det är ju så. Man beter sig inte så om man är tillsammans . 
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-05 08:15:32 följande:
    Fast han ignorerar mitt meddelande. Jag nådde ju ut till honom i fredags. Vill inte spamma.
    I fredags är längesen. Skriv. Du har väl också ett värde eller? 
  • Anonym (U)
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-22 20:29:15 följande:
    Tack. Du förklarade bra.
    Har han gjort detta!?? Isåfall LÄMNA honom!!!! Skriv inte till honom och skit i honom och hitta en bra kille istället 
  • Anonym (U)
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-23 15:33:54 följande:
    Ja jag avslutade. Jag ville prata ut efter bråket men han satte ultimatum att vi måste ha sex om vi ses, trots att han vet att vi inte haft det än. Allt jag ville var att prata ut... kunde han inte bara sagt "ja vi kan ses och prata" för att sedan se vad som sker? Tydligen inte... vet inte vad hans poäng var med ultimatumet? Skrämma mig? Vad hade hänt om jag låg med honom? Han kanske inte ens hade försökt om vi sågs utan ville skrämmas lite? Kommer leva med detta resten av livet och undra vad som hände med den killen jag trodde var så bra... mitt hjärta är brustet. 
    Vissa killar kan verka snälla, när det sedan är fullständigt tvärtom. Man blir chockad. Det är inte konstigt att du är ledsen. Tillåt dig själv att känna så. Du är ju ledsen och besviken, inte alls konstigt.

Men starkt av dig att lämna honom, det var bra att du gjorde det för din egen skull för det hade inte blivit bra att vara med honom. 

Var din egen bästa vän
  • Anonym (U)
    Anonym (Hupsu) skrev 2025-01-23 15:36:56 följande:

Men herregud varför är han inte bara med dig och ligger av sig vid sidan sålänge tills du är redo? Man får väl kompromissa om man har olika behov, det är ju inte heeeelt jag vanligt i fullvuxen ålder att ha ett sexuellt behov och sålänge det sker under samtycke är det väl inte ett problem. Samtidigt som du ska kunna avstå livet ut om du känner för det ingen ska tvinga dig 

Som att han är nåt att ha ändå eller? När han skulle tvinga henne. Hur tror du det blir med tiden? 
  • Anonym (U)
    Anonym (Hupsu) skrev 2025-01-23 15:51:01 följande:
    Nej men gjorde han det. Nej såklart, är väl ganska tydligt från början att det inte skulle funka pga hans attityd. Gällande hennes oskuld är det kanske bättre inleda ett äktenskap med en munk då, tror 99% tänker att det är normalt att ligga när man älskar varandra. 
    Nej men kunde ha gjort!? och det är väl så man gör bka. Även i ett äktenskap ska man få säga NEJ. Och inget gll ska komma för det.
  • Anonym (U)
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-23 17:56:54 följande:
    Tack för omtanken, har det väldigt tufft just nu så att höra detta gör mig glad.
    Kram!!
Svar på tråden Känner mig ledsen