Inlägg från: Anonym (Hmmm ...., ,) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hmmm ...., ,)

Känner mig ledsen

Om han har sagt att han inte vill prata med dig så är ju förhållandet helt över?!

Finns inget mer att fundera över, bara att glömma honom och gå vidare I livet.

• Anonym (Hmmm ...., ,)
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-06 00:40:00 följande:
    Fast nej, man säger att det är slut. Inte endast "jag vill inte prata".
    Hur har du tänkt att ni ska ha ett förhållande utan att prata? Det ÄR slut. Han svarar ju inte ens på sms. Du borde verkligen inse det. 
  • Anonym (Hmmm ...., ,)

Tycker faktiskt inte att du ska skriva nåt alls utan ringa istället. Nu skulle jag (i ditt läge) tycka att nu räcker det med tjurandet. Ja ni hade en konflikt och var oense om något men att bara vara tyst är ju rent av fjantigt. Han får skärpa till sig.
    Men väljer han att inte svara bör du skriva något och ifrågasätta hur länge han tänker köra med sin radiotystnad.

• Anonym (Hmmm ...., ,)

På vilket sätt sårade han dig? Tycker han själv att det han sagt inte var sårande utan han kanske inte menade så som du tog emot hans ord? Att det blev ett missförstånd som han inte klarade av att förklara mer än han redan försökt. Om du förstår hur jag menar?
    För det kan jag tänka mig vara en förklaring till hans ord "vill inte prata mer". Typ att du ändå inte förstår eller bara missförstår? 
    Jag vet såklart ingenting utan bara funderar lite på varför han beter sig såhär mot sin flickvän. Elakt och konstigt och jag förstår att du är ledsen ts.

• Anonym (Hmmm ...., ,)
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-07 23:43:38 följande:

Kan även tilläggas att detta började efter han kom hem från sin resa.

Var det han som reste med nån kusin men du misstänker att det var en annan tjej, nån han kan ligga med. Stämmer det?
  • Anonym (Hmmm ...., ,)
    Lynx123 skrev 2025-01-08 09:10:22 följande:
    Att han spelar. Att han försöker verka som att det är DIN reaktion som gjort honom upprörd och att det är DITT fel att det blev så här. Han vill inte ta ansvar för sitt eget agerande. Han vågar inte göra slut som.en vuxen människa.
    Nu när jag läste dina ord kan jag nästan garantera att du har helt rätt!

Han har träffat nån annan och vill bli av med ts men på ett sätt så att hon ska tro att hon gjort nåt fel eftersom han inte vill prata.

Han vill inte prata (vågar/orkar inte) utan vill bara att hon ska hålla sig undan så han kan satsa på sin nya.

Fegt och omoget- men precis så tror jag också!
  • Anonym (Hmmm ...., ,)
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-08 13:22:44 följande:

Skrev till honom. Han skrev massa saker som inte stämmer, han kallade mig toxic och vill straffa mig genom sex. Kan tilläggas att vi inte haft sex än. Mår sjukt dåligt.

Får verkligen hoppas att du gjorde slut och lämnar den "relationen" nu?!
  • Anonym (Hmmm ...., ,)
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-08 13:27:46 följande:
    Kan någon förklara hur han blivit en helt annan människa? Och varför han vill straffa mig för något jag inte gjort eller jo för jag reagerade på hans vidriga kommentarer.
    För att han har blivit kär i nån annan och du är bara i vägen i hans ögon nu. Tyvärr så tror jag verkligen att det är vad som har förändrat honom och det ni hade.

Han vill nog helst att du håller dig borta och därför är han elak. Tönt! (sorry, men liknande har hänt mig)
  • Anonym (Hmmm ...., ,)

I en del människors jargong brukar de säga "hon borde straffkn*llas", det betyder inte att ha sex med någon (våldta) utan är ett typ uttryck/skämt till eller om någon man är arg på.

• Anonym (Hmmm ...., ,)

En del män kan kämpa väldigt länge för att få nån i säng, längre än man kan tro. Han har testat det mesta med dig som typ vilja resa bort med dig för att bevisa att han inte bara är ute efter sex, säga att han "älskar" dig för att få dig att släppa till m.m.

Inget fungerar så då kommer först ett hot "ska ha sex med dig som straff", sen nån form av vädjan "om vi bara har sex så kommer allt bli bra".

Han har helt enkelt tröttnat på att vänta in dig och ALLT han varit ute efter är att sätta på dig och sen gå vidare.

Låt honom INTE lyckas med det utan blocka själv och gå vidare. Du verkar vara en väldigt fin tjej, ta hand om dig {#emotions_dlg.flower}

• Anonym (Hmmm ...., ,)
    Anonym (Kim) skrev 2025-01-12 08:30:21 följande:

Jahapp! Å du hade ju så klart inte blockat honom! Förvånad? Inte ett dugg! 

Inte jag heller tyvärr....

Kan nästan garantera att nästa inlägg från ts blir nåt i stil med "jag hade sex med honom  (gav honom sex som ts uttrycker sig) och nu svarar han inte, vad ska jag göra/skriva nu?"
  • Anonym (Hmmm ...., ,)
    Anonym (Hupsu) skrev 2025-01-23 15:36:56 följande:

Men herregud varför är han inte bara med dig och ligger av sig vid sidan sålänge tills du är redo? Man får väl kompromissa om man har olika behov, det är ju inte heeeelt jag vanligt i fullvuxen ålder att ha ett sexuellt behov och sålänge det sker under samtycke är det väl inte ett problem. Samtidigt som du ska kunna avstå livet ut om du känner för det ingen ska tvinga dig 

Fast det är förmodligen precis det han gjort. Till slut hittade han kanske nån som han kan få "allt" med, utan flera månaders (års?) Väntan?

Hans "jag älskar dig" till ts skulle jag definitivt inte ta på allvar alls. Garanterat ett sista desperat försök att få henne att släppa till.

Bra att du går vidare, har du blockat? Om inte kommer han förmodligen höra av sig igen. Han har NOLL respekt för dig, det har han visat tydligt.
  • Anonym (Hmmm ...., ,)
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-28 20:35:40 följande:
    Enligt min killkompis ville han ha makeup sex även om jag förklarat att vi inte haft det ÄN och då säger han "ja men ändå, han kanske trodde sex skulle lösa det".
    Är ganska övertygad om att din kompis har FEL, annars är han en lika stor idiot som killen.

Killen ville inte ha nån jä*vla make up sex, han ville bara få sätta på dig EN gång eftersom han varit såååå tålig och väntat så länge. Några egentliga känslor har han tydligt visat att det inte handlade om.

Är ni väldigt unga? Runt 15-20 års åldern?
  • Anonym (Hmmm ...., ,)
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-29 10:17:35 följande:
    Jag tänker ju också om det är makeup sex så är det om man haft det innan, inte i detta läge. Och ja har man äkta känslor så vill man prata ut i första hand i min värld men han kanske trodde sex skulle lösa frustrationen han verkar känna gentemot mig.

Vi är 25 och 28.
    Japp, jag tror precis som du. Har han hört av sig?
Svar på tråden Känner mig ledsen