Känner mig ledsen
Om han har sagt att han inte vill prata med dig så är ju förhållandet helt över?!
Finns inget mer att fundera över, bara att glömma honom och gå vidare I livet.
Om han har sagt att han inte vill prata med dig så är ju förhållandet helt över?!
Finns inget mer att fundera över, bara att glömma honom och gå vidare I livet.
Tycker faktiskt inte att du ska skriva nåt alls utan ringa istället. Nu skulle jag (i ditt läge) tycka att nu räcker det med tjurandet. Ja ni hade en konflikt och var oense om något men att bara vara tyst är ju rent av fjantigt. Han får skärpa till sig.
Men väljer han att inte svara bör du skriva något och ifrågasätta hur länge han tänker köra med sin radiotystnad.
På vilket sätt sårade han dig? Tycker han själv att det han sagt inte var sårande utan han kanske inte menade så som du tog emot hans ord? Att det blev ett missförstånd som han inte klarade av att förklara mer än han redan försökt. Om du förstår hur jag menar?
För det kan jag tänka mig vara en förklaring till hans ord "vill inte prata mer". Typ att du ändå inte förstår eller bara missförstår?
Jag vet såklart ingenting utan bara funderar lite på varför han beter sig såhär mot sin flickvän. Elakt och konstigt och jag förstår att du är ledsen ts.
Kan även tilläggas att detta började efter han kom hem från sin resa.
Skrev till honom. Han skrev massa saker som inte stämmer, han kallade mig toxic och vill straffa mig genom sex. Kan tilläggas att vi inte haft sex än. Mår sjukt dåligt.
I en del människors jargong brukar de säga "hon borde straffkn*llas", det betyder inte att ha sex med någon (våldta) utan är ett typ uttryck/skämt till eller om någon man är arg på.
En del män kan kämpa väldigt länge för att få nån i säng, längre än man kan tro. Han har testat det mesta med dig som typ vilja resa bort med dig för att bevisa att han inte bara är ute efter sex, säga att han "älskar" dig för att få dig att släppa till m.m.
Inget fungerar så då kommer först ett hot "ska ha sex med dig som straff", sen nån form av vädjan "om vi bara har sex så kommer allt bli bra".
Han har helt enkelt tröttnat på att vänta in dig och ALLT han varit ute efter är att sätta på dig och sen gå vidare.
Låt honom INTE lyckas med det utan blocka själv och gå vidare. Du verkar vara en väldigt fin tjej, ta hand om dig
Jahapp! Å du hade ju så klart inte blockat honom! Förvånad? Inte ett dugg!
Men herregud varför är han inte bara med dig och ligger av sig vid sidan sålänge tills du är redo? Man får väl kompromissa om man har olika behov, det är ju inte heeeelt jag vanligt i fullvuxen ålder att ha ett sexuellt behov och sålänge det sker under samtycke är det väl inte ett problem. Samtidigt som du ska kunna avstå livet ut om du känner för det ingen ska tvinga dig