• Anonym (Kim)

Känner mig ledsen

Men skit i honom! Gör slut själv. Det där är inget att ha. 

• Anonym (Kim)

Men jisses! Att han snart har ny tjej? Å du trånar och väntar fortfarande. Självskadebeteende af. Fattar att du gillar honom men se vad han gör mot dig. Hur han får dig att må. Lite självrespekt nu och bara gå vidare. Finns inget mer att säga. Bara gå vidare. Sluta plåga dig själv. Du är värd så mycket bättre. Du ska behandlas med respekt och kärlek. 

• Anonym (Kim)

Men ge dig nu! Du behöver inte förstå eller sätta etikett på honom. Bara släpp det. Sannolikt har han ljugit för dig hela tiden. Även när han sagt att han älskar dig. Tack och lov har ni inte haft sex. Att han nu säger att han ska straffa dig med sex tolkar jag som att han sliter totalt i ditt medgivande vilket innebär att han förgriper sig på dig. För det finns straffskalor. Oaktsam våldtäkt. Just ligger nivån på olaga hot. Du bör faktiskt rådgöra med polisen. Det verkar finnas mycket mer bakom den här historian. 

Gå vidare! Utsätt dig inte för mer skit. Blocka honom. Överallt. Anmäl honom. Blir en bra näsbränna för honom. Ta hjälp av kurator. Du agerar inte heller riktigt sunt just nu. Spring åt andra hållet medan du kan. 

• Anonym (Kim)

I chock? Ta dig samman. Du har ju fått tonvis med vettiga råd och reflektioner om vad du har att göra med. Vad ska till för att du ska backa och sori ga åt andra hållet? Du negligerar all form av förklaring från skribenterna. Visst kör strutsmetoden ett tag till du. Fatta att det är allvar! Tror det finns mycket mer bakom. Han är ett low life som hotar att våldta dig. Å du snudd på försvarar honom. Hur tänkte du nu? Chock är ingen anledning till att packa ihop och dra. Blocka och gå vidare. Finns ingen anledning att öht prata med honom. Spring! Spring för livet! 

• Anonym (Kim)
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-08 20:56:59 följande:
    Men snälla människa jag har väl rätt att vara chockad? Klart jag förstår att jag måste springa men är fortfarande chockad.
    Klart du får vara chockad! Bra att du har fattat att du ska springa. Du gör helt rätt i det. Heja på! 
  • Anonym (Kim)
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-09 11:29:55 följande:

Han har blockat mig på en app där vi pratat. Är det vanligt att manipulativa människor gör det?

Han har nu med all tydlighet visat att han inte längre vill ha kontakt. Han har blockat dig. Han är ett jävla rövhål helt enkelt. Gå vidare! 
  • Anonym (Kim)

Men ge dig! Nu snurrar du på som aldrig förr. Sörj det som inte blev men tacka din lyckliga stjärna att du är av med skitstöveln. Du behöver varken sätta diagnos eller etikett på honom. Varför skulle du. Han är en skithög. Det räcker. Fundera inte på varför han gör du eller så. Bara släpp det. Nu ältar du om du skulle haft sex med honom. Skulle han vara kvar då? Man vill ju ruska om dig och säga sluta självskada. Vilken jäkla tur du inte haft sex med honom. Han är inte värd det. Har du redan glömt att han hotade dig med våldtäkt. Hur bra är det?! Anmäl! 

Nu snurrar du bara runt i cirklar. Tar på dig skulden för det som hänt. Lägg av! Inget är ditt fel. Vill du må bättre och inte vakna med full panik. Släpp det! Du skapar ditt illabefinnande själv genom att klösa dig fast i skiten. Släpp det! Det räcker nu. Ledsen och förtvivlad får man vara men nu får det räcka. Öda ingen mer tid eller tårar över skithögen. Var tacksam att du kom iväg med livet i behåll. Inte Gett det vackraste du har heller. Släpp det! Snälla släpp det! Du måste vara rädd om dig. 

• Anonym (Kim)
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-10 07:18:55 följande:
    Ja men jag undrar vad hans mål var med mig :(

Släpp det!! Han hade inget mål med dig. Slit och släng bara. Han ljög dig rätt upp i ansiktet. Möjligen är han tillfälligt sur för att han inte fick sätta på sig. 

Du bör söka professionell hjälp att ta dig ur detta och få tankarna åt annat håll. Du vägrar att släppa det. Hittar nya detaljer att fokusera på. Det tar aldrig slut. Snart är jag benägen att säga att du v ä l j e r att stå kvar i ältandet och då kan du ha det. Alla häe säger att du ska skärpa dig, släppa och gå vidare. Vad fasen sitter det i? 

• Anonym (Kim)

Jag tycker du har fastnat i ett osunt ältande. Du har droppat lite info allt eftersom. Hela bilden ser nog lite annorlunda ut. Du duckar för en hel del frågor och även ignorerat bra svar. Det du bör ta upp med din kusin som säger att det är dark humor att antyda eller hota om våldtäkt. Det är så fel det kan bli. Finns inte tillstymmelse till humor i övergrepp. Totalt oförsvarbart. Så täpp igen truten på kusinen. Tror att tråden sinar. Kommer ingen vart. Du klöser dig fast i ett patologiskt ältande. 

• Anonym (Kim)

Jahapp! Å du hade ju så klart inte blockat honom! Förvånad? Inte ett dugg! 

Svar på tråden Känner mig ledsen