• Anonym (Son)

Pappa men yngre tjej

Jag är snart 27 år och min pappa är nästan 60 år och varit skild från min mamma i flera år,
    nu har han börjat träffa en tjej på 34 år, hon har flyttat in hos han i sommras
    nu har hon böja tycka till om saker när jag är hos han, nu har hon börja sätt regler i min pappas hem min gamla uppväxt hem, böjat möblera om hemmet och ta in hennes saker, fattar inte min pappa till låter henne säga åt mig om jag kanske stökat ner eller något, hon har haft åsikter om jag tagit med nån vin flaska för att ta med mig hem, hon sa den var till min pappa och hon för dom skulle ha på kvällen, sedan har jag haft mitt glamma rum kvar när jag sovit över hos pappa, nu har hon sin saker där, vilken kärring, fatta inte vad pappa ser hos henne, sitter hon och kysser han ibland,vidrigt 

• Svar på tråden Pappa men yngre tjej
  • Anonym (Donna)
    Raggartjejen skrev 2024-12-29 20:40:38 följande:
    Driver du med oss, eller?
    Du låter som en tjurig bortskämd 3-åring!
    Din pappas tjej önskade sig kanske underkläder medan din mamma inte gjorde det.
    Vad är problemet,  förutom att du beter dig som du gör?
    Om du hade varit min son hade jag skämts för dig och undrat vad i uppfostran som har gått fel.
    Fast att ge underkläder till sin partner när ett vuxet barn är närvarande?
    Det hade jag inte önskat att min man gjorde iaf, även om mina vuxna barn säkert inte ens brytt sig.

I övrigt håller jag med om den tjuriga treåringen.
  • Raggartjejen
    Anonym (Donna) skrev 2024-12-29 20:50:32 följande:
    Det hade jag inte önskat att min man gjorde iaf, även om mina vuxna barn säkert inte ens brytt sig.

Ett VUXET "barn" ska kunna klara det!
  • Raggartjejen
    Anonym (Donna) skrev 2024-12-29 20:50:32 följande:

Raggartjejen skrev 2024-12-29 21:08:20 följande:

Om det hade varit "intima leksaker " hade jag också reagerat men underkläder.......
  • Anonym (Donna)
    Raggartjejen skrev 2024-12-29 21:08:20 följande:
    Det är klart att de klarar det, men jag vill inte att de bevittnar det. Det är för privat.
  • Anonym (Jo)
    Tecum skrev 2024-12-29 20:15:14 följande:

Är det samma tjej som förra gången eller en ny? Klok kvinna i alla fall som försöker få åtminstone lite hyfs på dig efter att farsan skämt bort dig. Du låter som en fjortis som är kåt på pappas nya tjej och drömmer våta drömmar samtidigt som du pratar skit om henne.

Enligt vad som står i TS så är det en son
  • Raggartjejen
    Anonym (Donna) skrev 2024-12-29 21:14:52 följande:
    Det är klart att de klarar det, men jag vill inte att de bevittnar det. Det är för privat.
    Vad är det för fel med underkläder? ALLA har det.
  • Raggartjejen
    Anonym (Jo) skrev 2024-12-29 21:15:29 följande:
    Enligt vad som står i TS så är det en son
    Det är sonen som har startat tråden. 
  • Anonym (Son)
    Raggartjejen skrev 2024-12-29 20:40:38 följande:
    Driver du med oss, eller?
    Du låter som en tjurig bortskämd 3-åring!
    Din pappas tjej önskade sig kanske underkläder medan din mamma inte gjorde det.
    Vad är problemet,  förutom att du beter dig som du gör?
    Om du hade varit min son hade jag skämts för dig och undrat vad i uppfostran som har gått fel.
    Tror inte min pappa som är äldre uppskattar att hon önskar sig sånna kläder för att ha på sig, han vill väll inte säga det till henne utan köpte väll det hon önska sig,blä
    när fasiken hade hon tänkt ha på sånt, hade ju varit skillnad om det var ytterkläder eller nått annat plagg
    sedan detta kyssandes hon utsätter pappa för, han skäms nog när hon gör så med han, har gått förbi restaurangen som fins i närheten där pappa bor, såg dom kyssa varandra och höll varandra händerna,blä
    har aldrig sett mamma och pappa kyssas så
  • Anonym (Jo)
    Raggartjejen skrev 2024-12-29 21:19:49 följande:
    Det är sonen som har startat tråden. 
    Det är det jag menar, svarade på Tecums fråga om det var samma tjej som startat en tråd i samma ämne
  • Tyra myra

Du har svårt att acceptera att din pappa har ett eget liv och egna känslor. Han är mer än din pappa, en människa som behöver kärlek och bekräftelse.

Nog är det väl ganska bra att ha en pappa som ser framåt i livet och inte bara sitter på sin kammare. 

När nu kvinnan flyttat in tillsammans med din pappa så är det hennes hem också. Du har efter vad jag förstår ett eget hem där du bestämmer. Då måste väl din pappa och hans kvinna få bestämma i sitt.

Hoppas ni kan klura ut ett sätt att umgås utan ätt någon av er känner sig överkörd.

Svar på tråden Pappa men yngre tjej