Inlägg från: Siripiri |Visa alla inlägg
  • Siripiri

Blödning och mensvärk v.6

Anonym (Frö) skrev 2024-12-28 10:26:36 följande:
    Blödning och mensvärk v.6

Hej! Är i vecka 6 och för tre dagar sedan började jag blöda sparsamt, rött blod och mycket ofärgat slem typ. Har kommit två små röda klumpar av vävnad typ!? Det är inte koagulerat blod utan mer fast. 
    Nu blöder jag nästan ingenting längre men har sån mensvärk!!! Behöver äta smärtstillande. Uppskattar slem/blodmängden till 2-3 msk. 

Är det missfall eller? Hur var era tidiga missfall så man kan jämföra? Blir oroad av mensvärken som är utan blod. Tror hela tiden att det ska komma en störtflod men det kommer ju aldrig.

Ta ett gravtest och se ifall strecket är starkt/svagare 💕 
    Mina tidiga missfall har jag blött ungefär som en mens men med lite mer flöde. Typ mindre mensvärk än vanlig mens 🤔 
  • Siripiri
    Anonym (Frö) skrev 2024-12-29 06:27:59 följande:

Tyvärr så var det ett missfall för min del 😭 Jag tog ett gravtest nu på morgonen som var helt blankt. Känner mig så tom. Det tog ändå ett bra tag för oss att få ett plus. Och senast igår frågade en kvinna varför vi inte skaffade ett syskon till vår ensamma dotter. Trodde jag skulle bryta ihop. 

Lycka till "också orolig"! ❤❤❤ Jag tror och hoppas att det kommer gå bra för dig!! 

Beklagar♥️♥️ vet verkligen hur mycket du suger.. men vissa säger att det är lättare att bli gravid efter ett missfall. Så snart får ni en ny chans 🙏🏼 även om tiden mellan mens och ÄL och ÄL och BIM kan kännas milslång😅 
Svar på tråden Blödning och mensvärk v.6