• Anonym (Diskutera)

Diskutera vilken sexuell utveckling ni önskar av er partner

Diskutera vilken sexuell utveckling ni önskar er partner gjorde i er relation.

Tipsa varandra och skriv gärna om någon haft en lyckosam utveckling av er partner.

• Svar på tråden Diskutera vilken sexuell utveckling ni önskar av er partner
  • Anonym (Diskutera)
    Anonym (Sex vid tågbanan) skrev 2024-12-28 09:39:16 följande:
    Han spelar med figurerna med andra som har samma figurer i ett slags brädspel. men jag får inte leka med dem , det är dels som han inte vill släppa in mig i den delen av hans liv men ligger med honom precis när han vill och suger hans *** men figurerna och tågbanan är privata?
    Detta är vanlig bland killar/män och har inget med just dig att göra, så ta inte åt dig.

Nedan är ett seriöst svar.

Om du på Youtube söker efter World's Are Colliding! Så får du nedan förklarat.

Din pojkvän vill hålla isär världarna, om du gör övertramp här så kommer han vantrivas å det grövsta.

Det händer att typ killar gör slut för de inte finner livslust om de inte får ha en helt privat svär. Helt avskild från relation/samliv.

Har en polare som köpt en fallfärdig stuga, han är själv där nära var annan helg o grejar. Om/när hans fru följer med (tydlig adhd) så är de alltid där kort kort tid.

Ofta "glömmer" han saker... Så han måste själv åka tillbaka och hämta. Då är han sedan borta i timmar. 

Han behöver stugan o egen tid för att stå ut med henne, även om han älskar henne.

Hon tror stugan snart är klar o de ibland skall sova på helgerna där... Kommer aldrig att hända.

"George Costanza (Seinfeld) famously called it the "Worlds Collide Theory". In a nutshell, it means that one must keep their personal life (i.e., friends) separate from their relationship side (i.e., love interest)"
  • Anonym (Tålmodig)

Önskar att hon vore porrigare och inte så hämmad.
    Hon suger av mig ibland, men bara i mörkret, eller under täcket. Men: efter måånnga år och försök så börjar jag få smygtitta lite, lite! Hon har insett att det blir mycket mer upphetsande för mig då och går fortare. Win-win!
    Vidare så har hon tillåtit korta stunder av smek utanpå anus under sex bakifrån och även nuddat mig där under förspelet!!  Men det har tagit många år av subti närmande och nuddande!

• Anonym (Diskutera)
    Anonym (Tålmodig) skrev 2024-12-28 11:05:34 följande:

Vidare så har hon tillåtit korta stunder av smek utanpå anus under sex bakifrån och även nuddat mig där under förspelet!!  Men det har tagit många år av subti närmande och nuddande!

Vilken tidsrymd pratar vi om? samt hur tänker du få mera progress?

Köpa mjukare svagare ljus? sex spel där nu får testa olika saker, var annan gång?

Övrigt bra skrivet. 
  • Anonym (Konduktören)
    Anonym (Tålmodig) skrev 2024-12-28 11:05:34 följande:

Önskar att hon vore porrigare och inte så hämmad.
    Hon suger av mig ibland, men bara i mörkret, eller under täcket. Men: efter måånnga år och försök så börjar jag få smygtitta lite, lite! Hon har insett att det blir mycket mer upphetsande för mig då och går fortare. Win-win!

"Mmm, ja, du gör så skönt nu... Mmmer!" "Älskar när du smeker mig där..."

Lite uppmuntran kan göra underverk.
  • Traildream

Jag och min fru har under våra tio år utvecklats en del.  Börjat med analsex och lätt bdsm bla. När jag berättad vad jag var intresserad av (trekant eller besöka swingersklubb) var det början på att vårt sexliv helt förstördes. Hon vill inte och känner bara att hon inte kommer kunna göra mig nöjd. Det är visserligen lite sant men mest av allt ångrar jag att jag sagt nåt. bu har hela vårt sexliv gått tillbaka och blivit tråkigare.  

• Anonym (Sex vid tågbanan)
    Anonym (Diskutera) skrev 2024-12-28 10:32:39 följande:
    Detta är vanlig bland killar/män och har inget med just dig att göra, så ta inte åt dig.

Nedan är ett seriöst svar.

Om du på Youtube söker efter World's Are Colliding! Så får du nedan förklarat.

Din pojkvän vill hålla isär världarna, om du gör övertramp här så kommer han vantrivas å det grövsta.

Det händer att typ killar gör slut för de inte finner livslust om de inte får ha en helt privat svär. Helt avskild från relation/samliv.

Har en polare som köpt en fallfärdig stuga, han är själv där nära var annan helg o grejar. Om/när hans fru följer med (tydlig adhd) så är de alltid där kort kort tid.

Ofta "glömmer" han saker... Så han måste själv åka tillbaka och hämta. Då är han sedan borta i timmar. 

Han behöver stugan o egen tid för att stå ut med henne, även om han älskar henne.

Hon tror stugan snart är klar o de ibland skall sova på helgerna där... Kommer aldrig att hända.

"George Costanza (Seinfeld) famously called it the "Worlds Collide Theory". In a nutshell, it means that one must keep their personal life (i.e., friends) separate from their relationship side (i.e., love interest)"
    Jag menar inte övertramp. Jag vet inte riktigt varför men det känns som jag måste lyckas få honom att sätta på mig i det rummet. Vet inte vad det kan symbolisera men jag har drömt om det.
  • Anonym (Diskutera)
    Traildream skrev 2024-12-28 20:57:00 följande:

Jag och min fru har under våra tio år utvecklats en del.  Börjat med analsex och lätt bdsm bla. När jag berättad vad jag var intresserad av (trekant eller besöka swingersklubb) var det början på att vårt sexliv helt förstördes. Hon vill inte och känner bara att hon inte kommer kunna göra mig nöjd. Det är visserligen lite sant men mest av allt ångrar jag att jag sagt nåt. bu har hela vårt sexliv gått tillbaka och blivit tråkigare.  

Modigt skrivet. Har ni pratat med en terapeut? 
  • Anonym (Man44år)
    Anonym (Diskutera) skrev 2024-12-26 17:32:40 följande:
    Diskutera vilken sexuell utveckling ni önskar av er partner

Diskutera vilken sexuell utveckling ni önskar er partner gjorde i er relation.

Tipsa varandra och skriv gärna om någon haft en lyckosam utveckling av er partner.

Vi har pratat lite om fantasier och jag går igång på att hon har sex med andra, hon går igång på att få mig och ev andra att njuta - hon är en pleaser. Jag har varit öppen med att hon får ligga med andra bara hon berättar för mig. I tanken tycker hon det är häftigt, ibland säger  åt henne att hon ska blunda och tänka att hon har sex med någon annan än mig samtidigt som hon onanerar och hon kommer ofta väldigt fort. Jag gör allt för att inte pressa henne och tar upp detta nästan enbart på hennes initiativ - hon gillar att prata snusk i sängen  

Jag hade önskat att 2025 blir året då hon tar steget att förverkliga detta och inte bara vill fantisera om det i sängen. 

• Anonym (Tålmodig)
    Anonym (Diskutera) skrev 2024-12-28 16:53:32 följande:
    Vilken tidsrymd pratar vi om? samt hur tänker du få mera progress?

Köpa mjukare svagare ljus? sex spel där nu får testa olika saker, var annan gång?

Övrigt bra skrivet. 
    Som sagt under många år?
    Enda sättet att få mera progress med henne tror jag är kärlek och tålamod. Jag visar väldigt tydligt när jag tycker det är skönt och/ eller sexigt.
    Tyvärr vill hon inte prata om sexlivet, det ska bara bli..
    Ska testa med stearinljus i kväll!
  • Anonym (Jo)

Varför ska bara kvinnor prova på det ena och andra

Svar på tråden Diskutera vilken sexuell utveckling ni önskar av er partner