• Anonym (Diskutera)

Diskutera vilken sexuell utveckling ni önskar av er partner

Diskutera vilken sexuell utveckling ni önskar er partner gjorde i er relation.

Tipsa varandra och skriv gärna om någon haft en lyckosam utveckling av er partner.

• Svar på tråden Diskutera vilken sexuell utveckling ni önskar av er partner
  • Anonym (K)

Jag skrev i din andra tråd men du tog bort den.

• Anonym (Diskutera)
    Anonym (K) skrev 2024-12-26 17:38:57 följande:

Jag skrev i din andra tråd men du tog bort den.

Inte jag utan admin eller om det är en AI-bot.

Skriv gärna här igen, då ditt svar var utmärkt. 
  • Anonym (K)

Ok, trodde det var du som ogillade svaret. Men här kommer det igen.
    Min killes sexuella resa har varit från att vara en oskuld när jag träffade honom, riktigt fumlig dessutom, till att bli den bästa älskare jag någonsin haft. Det tog tid, men det har det varit värt. Han var super nervös och trevande i början och vågade inte ta för sig. Nu kan han dominera mig helt och har blivit rena lejonet i sängen.

• Anonym (Diskutera)
    Anonym (K) skrev 2024-12-26 18:19:35 följande:

Min killes sexuella resa har varit från att vara en oskuld när jag träffade honom, riktigt fumlig dessutom, till att bli den bästa älskare jag någonsin haft. Det tog tid, men det har det varit värt. Han var super nervös och trevande i början och vågade inte ta för sig. Nu kan han dominera mig helt och har blivit rena lejonet i sängen.

Härligt, finns det fysiska nya sex initiativ han tagit eller som ni enats att inte testa?
  • Anonym (K)
    Anonym (Diskutera) skrev 2024-12-26 20:43:08 följande:
    Härligt, finns det fysiska nya sex initiativ han tagit eller som ni enats att inte testa?
    Jag svarar inte utförligare än jag gjort. Det viktiga har jag sagt.
  • Anonym (Q)
    Anonym (K) skrev 2024-12-26 18:19:35 följande:

Uppenbart en manlig oskuld som fantiserar. Men det är åtminstone inte vulgärt .
  • Anonym (K)
    Anonym (Q) skrev 2024-12-27 15:40:40 följande:
    Uppenbart en manlig oskuld som fantiserar. Men det är åtminstone inte vulgärt .
    Men herrejösses, kryp tillbaka under den sten du kom fram från istället för att beskylla folk för att hitta på. Jag hittar inte på hur gärna du än vill att det ska vara påhittat.
  • Anonym (Jorå)

Önskar min kille skulle skippa sporten på tv och istället gosade med mig.

• Anonym (To)

Det är härligt att utvecklas men tror det är viktigt att vara nöjd där man är också. Sex måste inte hela tiden avancera för att det ska vara intressant. Tillslut blir det inflation i utveckligen. 

• Anonym (K)

Trist att upptäcka att det är Halvsvensk som startar tråden. Ångrar att jag svarade i den även om det var ärligt.

Svar på tråden Diskutera vilken sexuell utveckling ni önskar av er partner