EnAnonumius skrev 2024-12-23 08:38:48 följande:
Vad skulle du vilja berätta för det motsatta könet?Det samma är ju det omvända. Faktiskt.
Många män som har också den extremt fula ovanan att håla saker emot kvinnor om kvinnor berättar mycket om dem själva.
Nu vill jag inte höra patetiska snyftvalser varken från män eller kvinnor om att "män/kvinnor är minsann värre" eller andras utlåtanden som skall leda till att det ena könet skulle vara värre än det andra.
Detta beteende "Henke81" skriver om är knappast egentligen könsrelaterat och båda könen är lika goda kålsupare på just det området.
I flödet på youtube dök det upp något som är har relevans till trådens ämne, både roligt och intressant.
Det blev en del igenkänning.
Hon har sina poänger
You Will Never Be Able To Change A Man
You will never be able to change a man, or at least thats what Monique Marvez says in this clip from her first ever Dry Bar Comedy special. In this clip Monique talks about the simplicity of men and why women will never be able to change them. Whether you're someone who has given up trying to change your man, or you're just a man looking for a good laugh, this clip from Monique Marvez is sure to have you laughing from start to finish.
" title="Linkify Plus Plus" class="linkifyplus">
You Will Never Be Able To Change A ManClumsySmurf skrev 2024-12-25 11:02:41 följande:
När man var yngre och var vaken på nätterna, upptagen med något som var så jävla viktigt att man inte ens kunde sova, så var det alltid något helt jävla onödigt enligt någon annan.
Jag gör "minsann gör allt här hemma", av det hon tycker är helt onödigt.
När jag var barn och observerade mamma med julstöket, mycket skulle göras för att det var så jävla viktigt, men mycket av det helt jävla onödigt enligt mej.
Det blev inte bättre, men mina systrar har säkert rätt julvärdegrund.
...roligt...
och intressant.
If you operate under the premise that men are simple and delusional, and women are crazy and complicated, your life gets instantly good.
It's biblical, but truth will set you free.
roligt och intressant.
Every time a man utters a sentence half the words have escaped his lips unfiltered, unchecked, unthought about, they just get out like little invisible paintballs pelting and annoying the women around him with i call DDS, Dum Dude Statements.
[...]
Men will tell you when they have something to say because they are task oriented when a man talks to a woman he has something in mind a begining, a middle, an end.
My work here has been done, something has been acomplished.
Women are drunk drivers on the information highway, we don't have to have a point, we just talk.
[...]
I wish these where jokes, i really do.
annoying the women around him with Dum Dude Statements.
ClumsySmurf skrev 2024-12-24 22:41:41 följande:
När något luktar radikalfeminism, eller är hatbloggaren som trollar, igen
så är antagligen inte allt männens fel
det är inte männens fel att såna feminister har svårt att hitta bra män, som vill ha dem
annoying the women around him with Dum Dude Statements.ClumsySmurf skrev 2024-12-25 02:06:55 följande:
Jag skulle kunna tänka mej att dela vissa delar av projektledandet rättvist 50/50, i alla fall ibland.
Men blir det om jag försöker projektleda att man ska strunta i att skicka julkort och annat jag tycker är onödigt, vill kvinnor att ansvaret för arbetet i hemmet ska vara jämställt?
annoying the women around him with Dum Dude Statements.ClumsySmurf skrev 2024-12-25 21:55:58 följande:
feminist per definition enligt den som inte är kapabel att definiera feminism
[...]
du är liksom inte kapabel att förstå att om du utelämnar vad de olika ideologierna tycker är jämlikt har du inte definierat feminism.
feminister som du är helt onödiga i en diskussion, ni tillför inget vettigt.
we don't have to have a point, we just talk.
annoying the women around him with Dum Dude Statements.