Inlägg från: Anonym |Visa alla inlägg
  • Anonym

Ensam över Jul! Ni som är ensam över jul, vad brukar ni göra?

per77 skrev 2024-12-23 04:58:07 följande:

Det spelar ingen roll hur man ser ut, det är hur man är som person som kommer att avgöra. Snygga tjejer /kvinnor är oftast mindre trevliga än de mindre snygga. Trevligheten vinner i längden och är den man bygger en relation på. Dessutom är det game over efter 40 för de flesta iallafall. 

Vad gäller julen så är det tråkigt men varit med om det och bara att göra det bästa av det. Inte känna skuld utan acceptera att det blviit så. Köpa lite god mat och göra mysigt för sig själv. 

Börja titta efter en persons inre egenskaper istället för det yttre så kommer du att hitta mer kvalitet och allt du söker. 

Klart att det spelar roll hur man ser ut!

Ögat vill också ha sitt.  Och 40 är ingenting. Varför är du så negativ och sorglig?
  • Anonym
    per77 skrev 2024-12-26 06:11:17 följande:
    TS ville ha en förändring, därav tråden. Jag gav lite tips på hur man kan tänka för att få det. Nej utseendet spelar ingen roll, däremot energin som spelar in. En snygg person med dålig energi blir ful och en ful person med bra energi blir snygg. Många singlar förstår inte varför de är singlar och det beror just på att de fokuserar för mycket på utseendet istället för att söka efter djupet i människor. Alla gör som de vill förstås men jag är lycklig efter 10 års äktenskap och nej vi är inte fula. De som har det TS tänker som jag gör. Ytliga relationer håller aldrig och har inget värde i långa loppet. 

Varit ensam många jular och vet känslan. Men jag vet också vilken förändring man själv behöver göra för att få det annorlunda. DÄrav mitt svar. 

God fortsättning och lycka till. 
    För dig kanske utseendet inte spelar någon roll, men ändå måste du påpeka att ni inte är "fula". Varför?

Mina ögon vill iaf ha godis.
Svar på tråden Ensam över Jul! Ni som är ensam över jul, vad brukar ni göra?