Inge utlösning, vad kan det bero på?
Vet du om han har kommit med någon annan kvinna? Har andra män fått utlösning med dig? Kan du få det att gå för honom på andra sätt, hand, mun? Hur gammal är han?
Vet du om han har kommit med någon annan kvinna? Har andra män fått utlösning med dig? Kan du få det att gå för honom på andra sätt, hand, mun? Hur gammal är han?
Tack för svar!
Ja, enligt honom har det funkat med andra kvinnor innan mig. Jag har testat med han utan resultat, avsugning men det svårt. den enda sättet han kom få gånger är vid avsugning och då var det med hjälp av honom. att han hjälpte till med sin hand. han är 34år. Håller på bli galen om vad det kan bero på. Några tips ?
Mitt ex gjorde så ibland , att han runkade sen stoppade in den strax innan han kom. Men han hade inte alltid svårt att komma , det var mest när han tog läkemedel eller när han hade druckit. Jag blev iallafall gravid på det sättet.. Så om ni skulle vilja ha barn i framtiden kan det ju funka.
Tar din kille några mediciner? Dricker han? Sånt kan ju påverka.
Har inte så mycket erfarenhet av omskurna killar men har hört att det kan göra så man blir mindre känslig. Jag dejtade iförsej en omskuren kille när jag var yngre som kom jättesnabbt så det är nog absolut inte alltid så att det påverkar.
Annars vet jag inte.. brukar han runka väldigt ofta? Eller håller väldigt hårt när han gör det. Läste om nått som hette ?Death grip?, att man håller för hårt och vänjer sig vid det så då blir det svårt att komma av vanligt sex.