Inlägg från: Anonym (Toker) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Toker)

Ta kontakt med kille

Eftersom du är tjej så räcker ordet:

"Hej"

Sen kan du vänta på att han ska förföra dig. Sällan jag får något längre än så när tjejer hör av sig till mig. Brudar är usla på att ragga. Han kommer inte att ifrågasätta dina avsikter.

Vänta med att berätta att du har autism. Eventuella diagnoser kan man med fördel vänta med.

• Anonym (Toker)
    Anonym (BS) skrev 2024-12-19 16:37:11 följande:
    Bara för att det räcker med ett hej för att du ska börja ragga, innebär inte att andra män är så.
    Vänd på steken. Det är så avancerade meddelanden jag får när tjejer visar intresse.

Sen svarar jag om jag också är intresserad av henne.
  • Anonym (Toker)
    Anonym (BS) skrev 2024-12-19 17:31:21 följande:
    Jag upprepar. Bara för att det är så för dig, betyder det inte att det är så för andra män.
    Suck... Säg att jag fått ett hundratal kontaktförsök och något enstaka har varit längre än så. Då har det hetat "Hej läget?".

Du menar att samma hundratal skriver noveller när de raggar på andra killar? Eller att bara tjejer som skriver kort skriver till mig?

Visst skriv en novell till killen. Det kommer verkligen att sticka ut. Grejen är nog att killar gillar att jaga, inte att bli jagade. Tjejer som är för på kan ratas av den anledningen.
Svar på tråden Ta kontakt med kille