Nån mer som känner sig ensamma
Hej. Saknar nått i mitt liv.
Hej. Saknar nått i mitt liv.
Ibland känner jag mig ensam. jag känner ju ingen och interagerar inte med någon och bor ganska långt ifrån människor så det blir inte att jag har någon kontakt med någon diret. Ibland kanske jag pratar med matbudet om de inte hittar.
Ibland tänker jag att jag borde skaffa hund igen.
Känner mig också ensam. Har 2 underbara barn varannanvecka och ett rikt liv vänskapsmässigt. Blir uppvaktad av män men har svårt att släppa in någon. Är rädd att bli sårad. Har haft relation i hela mitt vuxna liv men var ingen bra sådan. Vill veta vad kärlek är. Vill uppleva att bli älskad och få älska någon. Har ju allt annat i livet så skäms mkt över att jag önskar mig mera.
Hej ?vi? som känner oss ensamma.
skriv gärna vart ni finns . Det är ju trevligt att veta. Kanske hittar man en riktigt go fika/äta/tjöta kompis 🤗
Jovisst känner man sig ensam ibland, men det är inte mycket att göra åt. Man kan ju inte tvinga någon att umgås med en. Fast det är rätt skönt att vara ensam ändå, även om jag saknar att ha någon i mitt liv.
Jag känner mig ensam, men det får man väl inte säga som kille för då gnäller man och tycker synd om sig själv
Man kan känna sig ensam på många sätt tror jag.
Jag har en fru som jag älskar och två fantastiska tonårsbarn som bor hos mig nästan på heltid. Jag har ett bra jobb på en egen firma ihop med en kompis. Har ett antal släktingar och lite ytligt bekanta som jag umgås med någon gång ibland men inte ofte.
Men ända sedan min bästa polare dog för 10 år sedan har jag känt mig ensam. Jag och han kunde prata om precis allt, sådant som jag inte kan ta upp med någon annan i hela världen.
Firman jag jobbar på är liten så det är en väldigt begränsad umgängeskrets där.
Har ingen bra kontakt med grannarna där jag bor.
Har flyttat 50 mil från där jag växte upp, så mina barndomskompisar har jag tappat kontakten med för länge sedan.
Så trots att jag nästan alltid har personer runt mig så känner jag mig ensam ändå.