Kk relation?
Jag har träffat en kille några gånger under ett par månader. Vi ses inte ofta, har setts typ 5- gånger under dessa veckor. Jag har barn vv så det blir ju inte mer än så.
Ibörjan va det att vi sågs ett par gånger efter fest och låg bara. Under den tiden skrev han mkt till mig, långa konversationer. Sedan dess har han bjudit hem mig på mat ett par gånger. Han tänder ljus och vi pratar. Han bjuder på frukost dagen efter men jag har tackat nej. Han skriver till mig då och då. Lite lättsamt och artigt.
Jag börjar bli fundersam, jag har varit helt 100 på att detta är en kk relation och att det är så det ser ut nuförtiden. Jag är ganska mkt äldre än denna kille så har inte haft andra tankar och jag har dessutom inte haft nån kk relation innan så jag har ju igentligen ingen aning om nått. Har inte heller träffat någon och att det blir nått mera på många år. Har funderat på att lyfta detta med honom men känns lite för oklart i mitt huvud än om jag ska göra det eller inte. Jag fattar verkligen ingenting... spontana tankar?