Ni som anser er äta någorlunda nyttigt..
Vad äter ni om dagarna?
Nyfiken då jag tror att många som tror de gör det egentligen äter mer onyttigt än vad de tror..
Vad äter ni om dagarna?
Nyfiken då jag tror att många som tror de gör det egentligen äter mer onyttigt än vad de tror..
Vad äter du själv?
Jag har slutat sen flera år med fruktyoghurt, äter bara naturella och tillsätter själv med bär och nötter. Minskat rejält med bröd och de få gånger jag äter det så blir det enbart 1 macka med mer pålägg på så som skinka, ost, ägg, gurka, tomat, paprika, beror på vad som finns.
Keso, ägg, proteinpannkakor.
Dricker aldrig juice eller saft utan mest vatten eller som mest Pepsi Max. Kaffe är svart. Te med honung.
Grönsaker till all middag och lunch och äter mer vegetariskt, kyckling, fisk än kött. Äter inte mer än vad som fylls på en 23 cm tallrik eller dagens assietter. Då mer grönsaker och protein än kolhydrater.
Sen givetvis händer det att man äter pizza eller annan skräpmat ute ibland men det är inte varje månad precis och äter max 1/2 pizza då.
I det stora hela har jag väl tagit mycket onödig socker genom att ha valt bort och ersatt med annan smaksättare.
Kvinna och nej ingen träning just nu mer än att jag utnyttjar varje tillfälle jag kan med att cykla och gå och ta trappor istället för hiss mm.
Dricker Pepsi Max för att det inte är roligt att jämt dricka vatten och att vanlig söt läsk är inte gott då den är för söt.