Inlägg från: Anonym (Flora) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Flora)

Falsk Angivelse?

Ni har tyvärr betett er idiotiskt. Sorgligt är vad det är och mest synd om era stackars barn som lär växa upp och skapa sjuka draman i sina relationer de också.

Jag tror du bara får hacka i dig att det har blivit såhär pga dina egna handlingar och bara försöka gå vidare i livet, skaffa jobb och bostad.

Du måste söka psykhjälp eftersom det inte är normalt att lägga en kniv och fotografera med mera. Det är en sjuk människas handlingar. Du behöver försöka bli frisk, om inte annat för dina barns skull. 

• Anonym (Flora)
    Anonym (Oskyldig) skrev 2024-12-17 15:35:36 följande:
    Ska jag söka psykvård? Jag utreddes ju frivilligt på rättspsyk under häktningstiden. Praxis är 4 veckors utredning, jag släpptes efter 1 vecka och de konstaterade direkt att detta inte är någon psyksjuk person, detta har jag papper på nu. Det handlade om konflikter och missförstånd samt att någon annan hittat på att jag är galen...den som är galen på riktigt gömde sig snyggt under hela processen för att ej bli synad. 
    Känner du inte själv att hela situationen är sjuk och att du är en del av den?

Ingen normal människa på jorden gör som du gjorde med kniven. Sedan verkar din exman kanske ännu galnare, men man kan ju bara ta ansvar för sig själv. 

Jag hoppas du får upprättelse, men det var du själv som orsakade situationen. Var mer försiktig i framtiden och skriv inte och gör saker som kan tolkas som mordhot. 
  • Anonym (Flora)
    Anonym (Oskyldig) skrev 2024-12-18 02:07:13 följande:
    Jaja ni kommer se denna story snart på Netflix.......
    Du behöver sluta med alkoholen. 
Svar på tråden Falsk Angivelse?