-
Ja det låter ju inte normalt direkt. Min sambo är också ovän med min mamma (och jag har varit det i perioder också) men kan inte föreställa mig varför nån skulle göra en sån sak?Anonym (?) skrev 2024-12-17 17:38:38 följande:Så du varit inte psykisk sjuk när du la en kniv utanför dina föräldras dörr och fotograferade den? Samt skrev att du skulle ha ihjäl psykopaterna? Utan du var klar i huvudet och visste vad du gjorde?
-
Anonym (Oskyldig) skrev 2024-12-17 19:10:24 följande:Men har din sambo dagligen önskat livet av din mamma?
Har din sambo skickat anonyma mordhot till din mamma och sen gått bakom din rygg och påstått att det var du?Önskat livet ur henne har han absolut gjort tyvärr, det har hänt mycket och mamma är absolut inte oskyldig heller .. Han har inte skickat anonyma mordhot. Men hände det inte efter du tog bilden på kniven? Jag förstod inte riktigt , varför gjorde du det? För du var alltså vän med dina föräldrar men din man var ovän med dom när det hände? Förstår verkligen inte?
-
Anonym (Oskyldig) skrev 2024-12-17 21:35:24 följande:De anonyma mordhoten hade skickats 2,5 månad innan det med kniven...
Det är såklart absolut inte ok och det borde han kunna bli dömd för, polisen ska ju kunna kolla upp vem det är även om det är från kontantkort eller vad det nu är ifrån... Nu måste ju dessutom kontantkort registreras sen ett bra tag tillbaks , hände det innan eller efter?
Men jag förstår fortfarande inte varför du gjorde det där med kniven, hur skulle det hjälpa? Och jag har svårt att tänka mig att det inte skulle räknas som ett brott. Vad var det för andra sms som gjorde att det inte borde räknas som det menar du? Och du måste väl redan ha visat dom för polisen?
-
Har väldigt svårt att tänka mig att hon skulle bli frikänd om hon lägger en kniv utanför nån och skriver att hon ska ha ihjäl personerna , oavsett vilka andra sms som finns. Jag kan inte tänka mig något sammanhang där det inte är ett brott att skriva att man ska ha ihjäl nån. Även om man skriver det till någon annan.Anonym (?) skrev 2024-12-17 12:24:24 följande:Om TS historia stämmer hade en försvaradvokat fått TS frikänd direkt
-
Anonym (Oskyldig) skrev 2024-12-18 01:05:35 följande:Har du verkligen läst tråden? Tveksamt..
Barnen sov vid tillfället. Detta hände inte ute på vischan i ngn småort.
Föräldrarna är inga maniacs, de är framgångsrika. Kvinnan som bor i Stockholm är en del av en kändisfamilj.
Detta hände alltså i Stockholm inom tull.
Det var en engångshändelse, det med alkohol har ifrågasatts i rättsprocessen då maken haft starka narkotikaklassade mediciner på sina recept.
I synnerhet då grannar beskriver kvinnan som "ej full men det var något annat"
Mamman har tagit hand om ungarna till 100% och barnen backar upp mamman än idag.Vad spelar det för roll att du eller ni är en del av en kändisfamilj? Är det mer ok att göra sånt då? Att ni bor i Stockholm spelar väl ingen roll heller?