Anonym (Det löser sig) skrev 2024-12-16 21:49:21 följande:
Good for you och du verkar vara en härlig person att känna.
Så här, jag blev inte stött av någon form av längd kommentar. Faktum är att TS är längre än många tjejer och ofta brukar det vara "kravet", att mannen i alla fall är längre och inte nödvändigtvis 180. Men är mannen lång men saknar något annat, ja då är han ointressant för det hos tjejer som dig.
Min poäng var att istället för att trycka ned TS, så kan vi försöka att istället ge något tips som faktiskt funkar, likt det jag skrev.
Och till dig TS, så skit i kvinnor som Lady, de är mer huvudvärk än de är värda, duger för en natt eller så när de har sitt "singelliv" som hon så fint skriver det, men skippa dem och lev i frid.
Haha, så du tror att jag skulle ha ett ONS med en kort man???
Ska berätta en sak för dig.
När man har levt i ett långt förhållande och sedan väljer att separera så är singellivet helt underbart!
Att ens överväga att ändra den statusen ska mycket till. Väldigt mycket.
Det krävs en mycket tiltalande både in- och utsida.
Då duger inte en man som är t ex kort, har ett sjaskigt yttre eller för den delen är överviktig.
Varför skulle jag nöja mig med det?
Kommer aldrig att hända.
Singelstatusen kanske inte är för evigt, eller så är den det. Men om den ska ändras så krävs att ALLT stämmer. Annars är det inte värt det.
Att satsa på någon jag ser som osexig eller omanligt? Nix, då är singellivet 100% att föredra.