Inlägg från: Anonym (nehre) |Visa alla inlägg
  • Anonym (nehre)

Är det över för mig

Är genomsnittlig i utseende, och bara 174 cm lång. Jag har varken snygg ansikte eller är lång. Jag dejtade två kvinnor och de ville inte höra av sig tillbaka till mig, de sa att jag är kort, trots att de var runt 162 cm. Önskar jag var längre. Ni män som är korta, hur ser är dejtingliv ut?

• Svar på tråden Är det över för mig
  • Anonym (nehre)
    Anonym (Det löser sig) skrev 2024-12-16 15:42:40 följande:

Onödig kommentar då TS enbart funderar över sin längd och ditt svar i princip var "oavsett vilken längd så är det inte intressant, det betyder allt".

OT:

Jag är något längre än dig TS 177 men har också hört samma saker. Brukade också bara både lite sådär småfet men ändå taning, tråkig kombo för att locka tjejers intresse. Nu vet jag inte hur gammal du är, eller vad ditt mål är, men när jag var ca 23 år gammal kände jag att det var nog, så började gymma och annat, sen boxning och sen MMA.

Började med, enligt mig, inte så snygga tjejer, byggde upp självförtroende och innan jag träffade min fästmö var jag en sådan som "fixar tjejer". Längden spelade tydligen inte lika stor roll när jag fick bättre kropp, bättre självförtroende och vågade skämta och vara på ett annat sätt runt dem.

Men börja smått, lär dig grunderna, jobba på dig själv och sen ska du se att längden blir mindre och mindre av ett problem oavsett om du vill ha partner eller sexpartners.

Lycka till och skit i såna som (Lady) här uppe.

Jag är 33 år, längden är bara ett problem, har andra problem som överviktig, autism. Jag gymmar nu. Det saom sårade mig mest var en kvinna som var runt 25 år, och hon sa om han inte är längre än 182 då tänker jag inte ens inleda samtal med honom... tack så mycket ändå!
Svar på tråden Är det över för mig