Inlägg från: Anonym (Äcklad) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Äcklad)

Osmaklig runkvideo, tappade intresset för dejten nu

Anonym (Clara) skrev 2024-12-16 17:49:07 följande:

Jag hade också blivit äcklad .. Speciellt om det var någon som jag inte ens hade legat med än. Sen kan man ju tycka att han inte måste vara djävulen själv för att han har gjort det eftersom ni hade börjat skicka avklädda bilder, hade varit ännu värre om han hade skickat det helt oprovocerat. Ibland tror jag killar tänker att bara för att de skulle tycka att en liknande video på en tjej är sexigt så tycker vi också det är sexigt att se dom hålla på med sig själva. 

Du avgör ju själv om det är en dealbreaker eller inte men om du vill fortsätta träffa honom ändå kan du ju säga att du inte tänder på sånt helt enkelt. 

Han är nu blockad, jag fick ju typ ögoncancer av det där och blev även rätt kränkt över hur totalt fel han läst av mig..eller inte alls rättare sagt.
    Ja att vissa män ens kan tro att tjejer/kvinnor tycker sånt är sexigt bara för att de själva tycker det och har våta drömmar om att spruta ner tjejen.... Snacka om att inte vara kapabel att känna av rummet alls. Två filmer efter varandra dessutom...är fortfarande i chock.
    Vi har varken hånglat eller legat..och det är jag väldigt glad för..usch blää.
  • Anonym (Äcklad)
    Anonym (Anna) skrev 2024-12-16 18:17:15 följande:

Bra att du hade kraft att kapa . Hans beteende är så gränslöst. Man undrar ju hur han beter sig IRL. Och hur många kvinnor som har hans videos i mobilen...
    Ursäkta den konstiga frågan. Men vad jobbar en sån snubbe med?

Han är kock
  • Anonym (Äcklad)
    molly50 skrev 2024-12-16 17:43:07 följande:

Har också varit med om det.

Jag pratade med en kompis på skype och han visste att jag är gift och han hade sambo.
    En dag så reste han sig plötsligt upp och visade att han hade suttit och runkat hela tiden och sprutat i handduken han hade på sig.
    Och ställde sig i närbild framför kameran.
    Efter det så tappade vi kontakten. Jag blev så äcklad.

Men herregud vad är det med somliga "män"... fy
  • Anonym (Äcklad)
    Anonym (Blocka) skrev 2024-12-16 19:36:12 följande:

Blocka honom. Du kan också polisanmäla det. Skulle nog räkna som sexuellt ofredande.

Han blev blockad idag... 
  • Anonym (Äcklad)
    Anonym (Male) skrev 2024-12-16 17:50:50 följande:
    Jag förstår dig till 100%, det är inte seriöst. Dessutom tycker jag någonstans att det saknas lite intelligens, att göra så faktiskt.
    Håller med. Totalt noll koll på hur man dejtar en kvinna precis i början. Man uppvaktar och lär känna varandra. Meeeen han blev intresserad och alldeles för ivrig och förstod inte att jag var i dejtstadiet än och har faktiskt flera andra jag pratar/chattar med. Att jag är trevlig och visar mig intresserad att lära känna personen betyder inte att jag har valt personen till min blivande pojkvän eller älskare. 
    Den här ringde och var väldigt generös med komplimanger och så var han lätt att prata med i telefon, positiv och glad och det sugs man med i lite. Det fanns ju kemi med det ska ju leda till attraktion och sen passion, inte porr! 
    Detta har en del män (absolut inte alla) missuppfattat totalt.  

Jag har inte dejtat på 15 år så blev helt chockad...ahah 
  • Anonym (Äcklad)
    Anonym (Male) skrev 2024-12-16 21:38:23 följande:
    Jag har faktiskt varit med om liknande men som man då, men kvinnor har mer förståelse för betydligt sensuellare bilder i alla fall. Men får man det i fel läge, för tidigt, så är det faktiskt samma sak för mig. En love-bombing typ för att "sälja in sig", det fungerar inte på mig då jag läser mellan raderna.
    Kan tänka mig att det finns kvinnor som gör det med, främst yngre men av ett annat syfte, isåfall handlar det nog om att bli bekräftade. Den här trodde snarare att jag skulle kasta mig i en taxi och åka dit och få tuttarna nerprutade...
  • Anonym (Äcklad)
    Anonym (Länk) skrev 2024-12-17 14:49:34 följande:

Kan du länka till filmen så blir det lättare att ge bra svar?
    Utan att ha sett filmen blir det svårt att ge några bra råd, det blir mest generella runkfilmsråd. 

Mycket av hur du bör agera beror ju på saker som penislängd, penisens omkrets i erigerat tillstånd, sprutlängd, sprutmängd, tryck i sprutet (kan mätas med hur högt det når om han sprutar rakt upp, du skrev att han sprutade på sig själv så det låter som att han ligger ner på mage i klippet), och mycket annat. 

Filmer är raderade och personen blockerad. Vill ej sprida filmer eller mer info då det är förtal. 
  • Anonym (Äcklad)
    Anonym (Ronny) skrev 2024-12-17 16:19:47 följande:
    Alla MÄN som försvarar beteendet och påstår att det är precis såhär äckliga och taffliga män är, vad säger du till dom? Inget för att de är män?

spjuver skrev 2024-12-16 10:44:25 följande:

Tyvärr är de flesta av oss män på det här viset, vi har en betydligt högre sexualdrift och många av oss är porrskadade. Tycker inte att du ska dömma ut honom på grund av det här.

Anonym (Funkar på män) skrev 2024-12-16 16:08:18 följande:

Jag tror det blir ett feltänk för män då den typen av bild/film funkar väldigt bra på dem. "Jag hade blivit glad om hon skickade sådant av sig till mig".

Ihop med modernt genustrams som säger att det könsskillnader är en social konstruktion vilket ger ytterligare anledni g att tro att hon skulle gilla sånt för att han gör det.

Anonym (Funkar på män) skrev 2024-12-16 17:48:56 följande:

Ge grottmänniskor genustänk och vad tror du resultatet blir? Tror du de fattar att det är underförstått att det är en teater och det är massiv skillnad på män och kvinnor men att man skall låtsas som att det inte är det i många sociala sammanhang men inte alla?

Anonym (Gösta 96) skrev 2024-12-16 21:39:48 följande:

Jag menar, ni vill gärna frottera er i hur vidriga män kan vara. Det antyds att kvinnor är helt oskyldiga oavsett, generellt på FL.

Det är därför jag berättar hur verkligheten ser ut.

Är det fel att berätta att kvinnor också kan vara hemska? Skall vi BARA låtsats hela tiden ? För att det känns så dåligt att höra att kvinnor också är hemska ibland?

De flesta kvinnor saknar ju trots erfarenhet av sexuellt umgänge med kvinnor och vet inte hur kvinnor är egentligen.

Ignorera användaren Gösta, han kände sig väl träffad av inlägget då han förmodligen själv skickat runkvideos till kvinnor. Han verkar ha komplex om storlek dessutom och visar ett förakt mot kvinnor. Filmen hade varit lika äcklig om det varit en liten kuk eller en gigantisk kuk.
  • Anonym (Äcklad)
    Swedman skrev 2024-12-17 21:42:01 följande:

Jag kan/kunde bete mig ibland på ett dumt sätt i vissa situationer men begrep inte det förrän hon påtalade det på ett ganska vasst sätt. Då får man en aha-upplevelse och lägger ner direkt. Plötsligt typ öppar sig himlen och insikt ramlar ner. 

Det kan vara så med han å. Utan insikt...

Men hur gammal var du då? Denna person är typ 48....
  • Anonym (Äcklad)

Efter några dagar så avblockerade jag och skrev att det var "grisigt att skicka runkvideos till en kvinna och att INGEN kvinna vill se sånt".

• Anonym (Äcklad)
    Anonym (Du) skrev 2024-12-25 14:12:00 följande:
    Varför blandar du och sa killar ....tjejer ...?
    Har du träffat alla killar ? Nej. Vissa killar gör det och vissa tjejer älskar det? Så inget är fel eller rätt. 
    Du får prata med honom och förklara honom att du är inte en sån. Punkt. 
    Snälla sluta generalisera killar, män, kvinnor etc...
    Har inte dejtat på 12 år pga varit gift. 

Så undrar mest om det här är "normalt" idag att killar skickar...
  • Anonym (Äcklad)
    molly50 skrev 2024-12-25 14:06:28 följande:
    Bra. Har han svarat på det?
    Nej jag såg bara att han läst och då blockade jag. 
  • Anonym (Äcklad)
    Anonym (Du) skrev 2024-12-25 16:52:40 följande:
    Inte killar utan den killen du dejtat. När du skriver killar har du träffat alla killar i Sverige, Europa etc...?för att veta det. Alla killar gör inte det. 
    Exakt och därför undrade jag om detta är vanligt förekommande idag när man dejtar killar på tex Tinder undrade jag. 

De killar som inte anser detta normalt behöver ju inte ens ta åt sig. 
  • Anonym (Äcklad)
    Anonym (kåta...) skrev 2024-12-26 16:54:23 följande:

TS, hur går det med din kontakt?

Han blev blockad i några dagar. Sen avlockade jag och skrev att det var grisiga videos och att han INTE ska skicka sånt till tjejer. Han läste och började skriva och då blockade jag igen. 
  • Anonym (Äcklad)
    Anonym (Gösta 96) skrev 2024-12-26 18:30:20 följande:

Grattis! Då kände du väl riktig makt när du blockade direkt efter du hade sagt vad du ville. Man tystar meningsmotståndare, dömer folk ohörda, skryter om det för likasinnade. Det är så diktaturer startar i världen.

Kände inte riktigt att jag behövde en ursäkt eller förklaring där...
  • Anonym (Äcklad)
    Anonym (kåta...) skrev 2024-12-26 19:26:28 följande:
    Kör lite utpressning. Swisha mig 10 papp annars lägger jag ute filmen ha ha..
    Hade fått motsatt reaktion, han hade blivit glad...
  • Anonym (Äcklad)
    Anonym (Gösta 96) skrev 2024-12-26 18:30:20 följande:

Grattis! Då kände du väl riktig makt när du blockade direkt efter du hade sagt vad du ville. Man tystar meningsmotståndare, dömer folk ohörda, skryter om det för likasinnade. Det är så diktaturer startar i världen.

Jag valde att avblockera och skriva så för att rädda framtida kvinnor...
Svar på tråden Osmaklig runkvideo, tappade intresset för dejten nu