Inlägg från: Anonym (Äh) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Äh)

Osmaklig runkvideo, tappade intresset för dejten nu

Han har skickat till fel person bara, ta det inte personligt. Gå vidare.

• Anonym (Äh)
    Anonym (Äcklad) skrev 2024-12-16 09:34:35 följande:

Nej det var till mig såklart, för han skrev..."tack för bilden så vacker...jag har något till dig som tack...tänkte på dina sprutvänliga tuttar här"

Nä men fy... Oavsett, jag skulle ha tvärdumpat honom eftersom han var så äcklig. Det finns många paddor i livets damm.
  • Anonym (Äh)
    Anonym (Äcklad) skrev 2024-12-16 09:39:26 följande:
    Orolig han ska bli sårad, han verkar liksom mer förtjust i mig och är väldigt intresserad och har öst på med komplimanger om både min person och utseende. Men jag hade kanske förväntat mig att se kuken i verkligheten i ett annat sammanhang för första gången...det där tog liksom udden av allt. 
    Nej snälla, skit i det! Desto bättre om han blir sårad! Det är DU som är sårad så klart, han betedde sig som ett äckel och det är helt rätt att säga det till honom också!
  • Anonym (Äh)
    KimLinnefeldt skrev 2024-12-16 10:37:37 följande:

Det där var nog inte ett litet marginellt snedsteg, utan visar vilken sorts människa han är och hur han ser på en kärleksrelation. Vill du vara med en sån man? 

Noga taget var det ett sexuellt övergrepp. Han utsatte dig för en oönskad sexuell handling, ungefär som om någon i Ica-kön skulle ha tafsat på din rumpa.

Eller som en blottare.
  • Anonym (Äh)
    spjuver skrev 2024-12-16 10:44:25 följande:

Tyvärr är de flesta av oss män på det här viset, vi har en betydligt högre sexualdrift och många av oss är porrskadade. Tycker inte att du ska dömma ut honom på grund av det här.

Så vi ska vara ok med sexuella övergrepp bara för att det finns idioter som inte fattar hur man beter sig normalt...?
  • Anonym (Äh)
    Anonym (Äcklad) skrev 2024-12-16 10:53:31 följande:

Jag blockerade bara nu. Irritationen bara växte och växte...pallade inte skriva en förklaring ens. Han sa ju själv att han bara hade kapat med sitt ex hux flux så han borde därmed fatta vinken att det inte blir någon mer kontakt med mig och varför...

Usch...finns sidor för sånt om man som tjej vill se...men någon man eventuellt ska satsa på långvarigt ska absolut inte skicka sånt plötsligt. Äckligt och så långt ifrån sexigt så det finns inte. 

Bra ts!!
Svar på tråden Osmaklig runkvideo, tappade intresset för dejten nu