Osmaklig runkvideo, tappade intresset för dejten nu
Han har skickat till fel person bara, ta det inte personligt. Gå vidare.
Han har skickat till fel person bara, ta det inte personligt. Gå vidare.
Nej det var till mig såklart, för han skrev..."tack för bilden så vacker...jag har något till dig som tack...tänkte på dina sprutvänliga tuttar här"
Det där var nog inte ett litet marginellt snedsteg, utan visar vilken sorts människa han är och hur han ser på en kärleksrelation. Vill du vara med en sån man?
Noga taget var det ett sexuellt övergrepp. Han utsatte dig för en oönskad sexuell handling, ungefär som om någon i Ica-kön skulle ha tafsat på din rumpa.
Tyvärr är de flesta av oss män på det här viset, vi har en betydligt högre sexualdrift och många av oss är porrskadade. Tycker inte att du ska dömma ut honom på grund av det här.
Jag blockerade bara nu. Irritationen bara växte och växte...pallade inte skriva en förklaring ens. Han sa ju själv att han bara hade kapat med sitt ex hux flux så han borde därmed fatta vinken att det inte blir någon mer kontakt med mig och varför...
Usch...finns sidor för sånt om man som tjej vill se...men någon man eventuellt ska satsa på långvarigt ska absolut inte skicka sånt plötsligt. Äckligt och så långt ifrån sexigt så det finns inte.