Inlägg från: Anonym (Äcklad) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Äcklad)

Osmaklig runkvideo, tappade intresset för dejten nu

Vet inte om jag är överkänslig och överreagerar men.. 
    Long story short. Träffade en kille på nätet och vi började chatta och prata i telefon, det har bara varit respektfullt och vänskapligt först men sen träffades vi och efter det har det börjat bli mer kemi och vi kan prata om allt...vi har bara senaste dagarna haft en lite retsam sexuell jargong, sensuellt...inte gått rakt på sak utan det har liksom varit perfekt och respektfullt. Som komplimanger. 

På dejten var det bara en promenad och fika och kram men ändå intensiva blickar och skratt.  Men nu har det liksom utvecklats och jag ser fram emot att träffas igen. Men allt bara förstördes, det blev platt fall. 

Jag fick en fin bild när han tränar i bar överkropp utomhus, fin och estetisk. 
    Det gillade jag, han ville då ha en av mig..

Han fick en bild på mig lite i silhuett så man ser konturer men inga detaljer. 

Men det verkade liksom göra att han trodde det då var fritt fram. 

Helt plötsligt dagen efter så har jag fått två filmer av honom. Ena där han ligger och runkar och andra där han sprutar på sig själv. Med en text "dina bröst såg ut att vara så sprutvänliga"

Jag blev så jävla paff och avtänd. Kändes som om han sabbade allt. Vad är det för fel på killar? Varför tror killar att tjejer tänder på att se en handtralla och ett sprut?

Inget ansikte eller sensuellt utan en kuk mitt i ansiktet..blev typ irriterad och äcklad, och vet inte hur jag ska bära mig åt nu. Det som jag kände innan är nu totalt borta känslomässigt. Blev typ avtänd och tyckte det var lite väl rakt på. Vill inte träffa honom igen, han förväntar sig ju att få spruta på tuttar...fy...
    Vi är inte 20 kan jag säga utan 45+ båda med barn sedan innan på varsitt håll. 

Överreagerar jag eller hade ni känt samma sak? 

Ska jag bara blocka och gå vidare eller ska jag förklara att jag kände mig ofredad typ..
  • Svar på tråden Osmaklig runkvideo, tappade intresset för dejten nu
  • Anonym (Äcklad)

Nej det var till mig såklart, för han skrev..."tack för bilden så vacker...jag har något till dig som tack...tänkte på dina sprutvänliga tuttar här"

• Anonym (Äcklad)
    Anonym (anonym) skrev 2024-12-16 09:31:41 följande:

Hade han stor kuk?

Nej...
  • Anonym (Äcklad)
    Anonym (Helle) skrev 2024-12-16 09:35:41 följande:

Säg att du kände dig ofredad och inte vill ha mer kontakt.

Orolig han ska bli sårad, han verkar liksom mer förtjust i mig och är väldigt intresserad och har öst på med komplimanger om både min person och utseende. Men jag hade kanske förväntat mig att se kuken i verkligheten i ett annat sammanhang för första gången...det där tog liksom udden av allt. 
  • Anonym (Äcklad)
    Anonym (K) skrev 2024-12-16 09:37:20 följande:

Ogillar du det och blir äcklad så är det så. Vill du bryta med honom och han vill ha en förklaring kan han ju få det. Eller också så bryter du bara och skriver att ni inte är rätt för varandra. Jag hade reagerat som du.

Ja jag får nog lyssna på min magkänsla och göra det, men synd för han verkade så himla bra på alla sätt och så blev han alldeles för ivrig...undrar om detta är normalt idag? Är alla män så porrskadade.. Runk och sprut ÄR inte något en tjej går igång på så här i början när man är äldre. Vi har liksom bara gått en promenad och det har flirtats lite lagom..

Kanske är jag bitter och gammalmodig men blev så paff...
  • Anonym (Äcklad)
    beli skrev 2024-12-16 09:53:53 följande:

Var inte dumsnäll. Han har ofredat dig, du måste markera var dina gränser går. Både för din egen skull och för att han ska förstå att en runkvideo inte är nåt önskvärt.

Instämmer. Han hade ju fått runka bäst han vill i sin ensamhet, men varför trodde han att jag ville se det?....riktigt konstigt. Red flag för mig. 
  • Anonym (Äcklad)
    Anonym (Helle) skrev 2024-12-16 09:55:49 följande:

Det får han ta i så fall. Att vara ovanligt översvallande i komplimanger mm är tyvärr ibland ett tecken på att en man är riktigt obehaglig och med tiden blir kontrollerande. Du hade nog tur att han visade sitt rätta jag så här tidigt. Normalt funtade män fattar att det där är väldigt olämpligt beteende. 

Läs särskilt tredje punkten
    https://kvinnojourenlund.se/varningssignaler/

https://varningstecken.n.nu/

Tack....ja tur det inte blev en dejt två
  • Anonym (Äcklad)
    Anonym (Helle) skrev 2024-12-16 09:55:49 följande:

Det får han ta i så fall. Att vara ovanligt översvallande i komplimanger mm är tyvärr ibland ett tecken på att en man är riktigt obehaglig och med tiden blir kontrollerande. Du hade nog tur att han visade sitt rätta jag så här tidigt. Normalt funtade män fattar att det där är väldigt olämpligt beteende. 

Läs särskilt tredje punkten
    https://kvinnojourenlund.se/varningssignaler/

https://varningstecken.n.nu/

Det jag känner igen i den texten är komplimanger, charm, fort fram och talat illa om sitt ex som tydligen är "psyksjuk, så han fått lov o kapa kontakten"
  • Anonym (Äcklad)

Jag blockerade bara nu. Irritationen bara växte och växte...pallade inte skriva en förklaring ens. Han sa ju själv att han bara hade kapat med sitt ex hux flux så han borde därmed fatta vinken att det inte blir någon mer kontakt med mig och varför...

Usch...finns sidor för sånt om man som tjej vill se...men någon man eventuellt ska satsa på långvarigt ska absolut inte skicka sånt plötsligt. Äckligt och så långt ifrån sexigt så det finns inte. 

• Anonym (Äcklad)
    Anonym (Gösta 96) skrev 2024-12-16 13:22:36 följande:

Jag ser detta som en direkt konsekvens av att det är mycket vanligt att kvinnor dumpar en kille när dom väl upptäcker att han har inte har en stor penis. Därför skickar han en äcklig bild för att skydda sig själv.

Sen att kvinnor som skriver att dom aldrig skulle dumpa en kille av den pga liten penis får man som man strunta i när verkligheten talar ett tydligt språk.

I detta avseende är kvinnor verkligen rovdjur, sen kan man sen kan kvinnor förneka, sätta tummar ner osv. 

Verkligheten talar.  Tyvärr...

Den var inte liten, men inte heller stor...medel... Det var bara äckligt och osexigt hela grejen, det där med att filma liggandes ner så man ser en mage, ett runk vevandes och sprut och kladd är inget en tjej blir kåt av. Hade han stått upp vackert med ett praktstånd på en stillbild i motljus och visat hela sig utan att ta på sig själv i närbild och skrivit något gulligt typ "oj nu vaknade någon" så hade det varit mer tilltalande...iaf lite mer stil.

Men nu blev det bara äckligt...och att uttala sig om att spruta över brösten..nä blää porrskadad snubbe....musslan slöt ihop sig..
Svar på tråden Osmaklig runkvideo, tappade intresset för dejten nu