• Kratius

Spelar killar "spelet"?

Människor som är osäkra och inte vill ha en genuin kontakt, kommer spela "spelet". Vad "spelet" är beror på människa och vad som är populärt, det enda man kan säga med säkerhet är att de inte är trygga med sig själva och med största sannolikhet är en dålig partner (just nu). 

Om du inte mår bra av att prata med någon, och du känner att den undviker att svara eller inte har dig i tankarna är det bara någon som vill vara destruktiv som fortsätter den relationen. 

Detta spelar ingen roll om det är en kvinna eller man, däremot är kvinnor MYCKET bättre på att spela "spelet" då de har stor social vana från att växa upp med tjejkompisar. 

• Kratius
    Anonym (Alva) skrev 2024-12-15 19:32:08 följande:
    Håller med om det du skriver om osäkerhet hos dom som spelar spelet. Samtidigt måste jag ju erkänns som kvinna att vissa män är alldeles för på. Dom tappar jag intresset för ganska snabbt. Beror säkert på något i mig själv. Men ser det tyvärr på många håll bland mina vänner också. Tjejer är nog likdanna i många fall. 

Ok, men om du är på någon datingsida skall du veta att en STOR majoritet av killarna är där när de är kåta, eller är så ensamma att de gör allt för kontakt. 

Det vettigaste sättet att träffa en kille(Jag är själv kille) är antagligen via kompisar som vet vad det är för lirare, och först bli kompis. Då vet du hur människan är, och slösar inte din tid. 

Svar på tråden Spelar killar "spelet"?