Anonym (Fundersam) skrev 2024-12-14 19:57:44 följande:
På vilka olika sätt har din förälder försökt döda dig? Hur kom det sig att hen misslyckades i åtta års tid...?
Jag hade iaf valt alternativ nr 1.
Personen har klättrat upp i träd efter mig och försökt slita ner mig så att jag skulle skada mig så att jag förhoppningsvis dog.
Personen har elektrifierat mig med djur el när jag hade blås ljud på hjärtat som barn. Lindande in mig i snöret (elen av stängd) för att sedan sparka omkull mig sätta på elen och asgarva. Om jag tog mig loss för fort så gjorde personen om det hela flera gånger tills den kände sig nöjd. Var alltså tvungen att ligga kvar och ta emot alla stötar. (Fick därefter pacemaker efter självmords försök vid 19 års åldern. läkarna hade stor möte ang mig och kunde inte förstå varför mitt hjärta fungerade som det gjorde.
Personen har låtsats att man ska gå in i huset (ex kommit hem efter att ha handlat) bett en bära en kass uppför trappan (stentrappa på 4-5 steg) för att gå först och därefter vända i dörren och sparka eller knuffa n baklänges ner i förhoppning om att dö. dvs bryta nacken.
Lika dant med trappan till övervåningen. Läten somna för at sedan väckas av att bli totalt sönder smackad mot snedväggen ovanför sängen då personen kom in och kastade upp sängen mot snedtaket bara för att man har varit för rädd för att vara kvar på nedre våningen med personen så man skippade att borsta tänderna eller ibland hade glömt att ställa in 1 bestick i diskmaskinen.
Även skickat ut en i bara underkläder (ibland med t-shirt men barfota9 mitt i vintern för att hämta ved som 6 åring. Men då man inte orkade bära så mycket fick man gå i mörkret flera gånger fast man var mörkrädd. Och när man hade hämtat tillräckligt med ved så låste personen dörren så man fick hoppa då det var så kallt om och man förs sönder.
Svultit mig i flera dagar (dvs 3-4 dagar).
Sa åt mig att gå in och borsta rent hästen med borste. (Stor häst) och när jag hade gått in i spiltan så skulle personen vända på hästen för att ta ut den, alltså genomtänkt och därmed försökt få mig ihjälklämd av hästen.(här reagerade hästen själv och ställde sig på bakbenen för att inte klämma ihjäl mig)
Även tvingat mig att stå i en 90 cm stor dörr (precis vid dörrkarmen i mitten) för att sedan ta ut en häst som var ca 100-110cm bred om magen. Men jag smet åt sidan då magen tog i dörrkarmen så hårt att träet hade nöts ner.
Även tvingade mig att gallopera med en annan häst efter att ha "rättat till sadelbygeln" (sa att den satt lös så den spände den) men faktum är att den lossade på jorden så att sadeln satt lös för att sedan tvinga mig att gallopera i ner försbacken( grusväg med en kurva nedanför backen) med taggtråd på båda sidorna med en kurva .