Måste ma byta e-mail adress för att man byter efternamn?
Någon som vet? Jag vill inte byta e-mail adress.
Visst, det är olämpligt, men jag vill verkligen inte byta.
Någon som vet? Jag vill inte byta e-mail adress.
Visst, det är olämpligt, men jag vill verkligen inte byta.
Varför skulle man behöva byta e-mailadress bara för man byter efternamn?
Nej, du behöver inte byta emejl-adress för att du byter namn.
OM du har ditt gamla efternamn som del av d in mailadress så kan de tju skapa förvirring, men nej, måste måste du inte. Om det inte är för jobbet, då kanske du måste. För att undvika förvirring.
Nej det måste du inte.. det finns i din mail möjlighet till inställning att mottagaren kan se ditt namn och där kan du ändra till korrekt efternamn
.
Jag har min mailadress med dåvarande namn som gift och jag har både gift om mig och skilt mig igen men samma mail. Jag har bara ändrat inställning till att mottagaren ser rätt namn..
Vem skulle tvinga dig att byta e-mail adress? Du kan använda vilket namn som helst i din e-mail adress. Eller vilket bokstavs- och talföld som helst. Om du vill, kan du ha en adress som låter lskdfkwqqjdfngew4758erufhdsh43wuehs@.....
Antar att TS menar i jobbet...
Vanliga kan man vidarebefordra men om det är en adress man vanligt delar ut till folk förstår jag att arbetsgivaren kan vilja att man byter.
Antar att TS menar i jobbet...
Varför inte?
Du hänger här ofta, visst vet du också att många hellre frågar här än hos den det berör. Det gäller alla möjliga områden.
Varför inte?
Du hänger här ofta, visst vet du också att många hellre frågar här än hos den det berör. Det gäller alla möjliga områden.
Ja byt till tex MussePigg@xxxx