Älskarinna
Är det han som tryckt i dig att han är stabil och aldrig skulle göra så mot någon annan?
När man är kär, upp över öronen, så ser man inte klart. Man gör verkligen inte det. Ha det i åtanke.
Är det han som tryckt i dig att han är stabil och aldrig skulle göra så mot någon annan?
När man är kär, upp över öronen, så ser man inte klart. Man gör verkligen inte det. Ha det i åtanke.
Om ni varit så nära och pratat och pratat tror jag er vän anar något redan nu. Hon skulle säkert inte bli förvånad tyvärr. Sånt här märks på killar, otrohet märks. Tro mig. Jag vet
Men man kan inte bara gå efter känslorna! Man måste tänka vad som är bäst för alla och sig själv också. Även för dig själv vore det bästa att inte satsa på en otrogen människa som lär göra detsamma mot dig när vardagen blir grå och tråkig en dag.
Ja! Det vore det bästa. Då står du upp för dig själv men även din vän. Fast henne har du tyvärr redan svikit. Men du behöver ju inte göra det värre genom att fortsätta.
Min kompis kille tog som sagt livet av sig pga hennes otrohet. Det var därför.
Jag vet att man kan tycka att man inte kan skylla nåt på det men det bör man ha i åtanke att vissa gör och det är hemskt, att någon blir så ledsen så den inte vill leva mer.
Jag tycker ni borde tänka på det och inte fortsätta för vännens skull. Låt dom avsluta sitt först. Så inte vännen blir fullständigt sabbad av det.
Du förlorar inte honom för det. Tycker han om dig på riktigt så lämnar han henne fortare.
Du visar även att du är värd mer än att vara en älskarinna. Du står upp för dig själv. Risken finns ju att han gör likadant mot dig en dag men där kanske han lär sig att kan inte kan ha två samtidigt
Nej, en otrohet är ingen liten sak. Lögnen och sveket är dessutom värre än otroheten i sig.
Det är just det jag menar här. Att han varit otrogen med dig, fine. Sånt kan hända. Men ni fortsätter.