• Malines

BIM januari 2025

Hej, 

Jag joinar er här. Vi försöker bli gravida med vårat första barn och detta blir vårt femte försök.

Känner att jag skulle vilja kolla upp oss så att allt står rätt till för vi har inte ens lyckats få ett plus en enda gång och känns som att de flesta får ett plus på denna tid även om de slutar i missfall? 🤔 Jag är 29 och maken 32. 

Jag har stabila och regelbundna cykler (+- någon dag) och väntar nästa BIM 11 Januari. 

BiM-Lista
    6/1 - AngieF
    9/1 - väntarpåfyran 
    11/1 - Malines

• Malines
    Väntarpå4an skrev 2024-12-13 18:59:30 följande:
    Hej,

Välkommen 😊 förstår din känsla. Jag vill gärna också kolla upp så allt är okej. Vi har lyckats bli gravida 2 ggr men det håller sig inte längre än till v.7 😭

Vi tänkte boka tid hos en privatklinik men var dåligt med tider tyvärr.
    Tack! ☺️
    Åh vad trist! Hur länge har ni försökt? 
    vilket län bor ni i? Vi tänkte nog ringa och se om de har tid (också privat) till efter nästa BIM om det nu inte blir något (hoppas att det finns tider) 😮?💨
  • Malines
    AngieF skrev 2024-12-18 16:38:27 följande:

Är det någon som använder premom för att registrera ÄL tester?

Jag testade förra månade men registrerade fel och la inte in så många tester. Så den här månaden köpte jag easy@home test och lägger in varje dag.

Det har liksom blivit marginellt lägre och lägre senaste två dagarna. Vet inte om det är vanligt?
    Har inte druckit särskilt mycket mer innan testerna och tar runt samma tid varje dag.

Jag har kört lite med premom och gissar att dina tester Inte har stigit ännu utan att det är en standard nivå ungefär där de varierar lite i styrka eftersom alla fortfarande är hyfsat svaga. Typ som blinkande gubbe på CB lila innan den blir fast om du vet? Har du inte använt de kanske du skulle vilja komplettera med de en månad så du inte missar din ÄL, och ser hur de där testen följer ÄL och CB testen? 😊 Du är ju också hyfsat tidigt i din cykel så de kommer nog stiga ännu mer precis innan ÄL om du inte vet att du har tidig ÄL. 

Jag kör CB för att inte missa och sen vanliga testen för att få se när exakta peaken var 😊 
  • Malines
    nannylovisa skrev 2025-01-08 17:56:21 följande:

ja det kan säkert skilja! Jag köpte storpack babyplan nu. Ska logga i premom tänkte jag. 

Hur snabbt blir era svaga sen efter peaken? 

Så ser mitt ut med easy@home tester ☺️
  • Malines

Åh stort grattis till er enlite sladdis och längtanefter2!! 😍❤️ 

Jag är på ÄL+11 idag och testade negativt nyss. Trodde verkligen det skulle varit positivt idag då brösten började växa en vecka efter ÄL (så en vecka innan BIM) och har nått en ny nivå av fyllighet, så har hoppet uppe även om vi båda blev besvikna här hemma när det var tokblankt. 

Annars kan det vara min placeboeffekt att jag såååååå gärna vill bli gravid nu att jag är skengravid 😂

• Malines

Grattis ni som plussat än så länge och håller tummarna för att så många fler som möjligt gör det ❤️

Trodde verkligen det skulle hända här med då brösten svullnat något enormt över en vecka innan mens, men mensen kom tyvärr idag som en glad påhälsning samtidigt som tempen dippade rejält. 

Till er som inte plussar så syns vi nog i feb tråden ☺️

Svar på tråden BIM januari 2025