Inlägg från: enfunderandeman |Visa alla inlägg
  • enfunderandeman

Jag är inte så omtyckt!

Anonym (Dro) skrev 2024-12-09 21:14:02 följande:
    Sluta vilja vara populär. Det är absolut inget viktigt. Var den du är och gå all in på det. Strunta i vad andra tycker om hur du lever ditt liv.
     Äntligen ett förnuftigt svar i denna tråd, av någon som agerar vuxet. Sådant där sysslade man med I högstadiet på sin höjd. Rätt skrämmande att se hur osäkra vuxna människor är. "haha inte starka åsikter, stick inte ut" Jag vill så inte umgås med folk som inte kan tänka själva, och gör precis allt som alla andra. Riktigt tråkiga och stela människor.

Sen ska man skilja på introvert och blyg. Det är inte samma sak. Introverta kan vara sociala, I mindre sammanhang och människor. Som dom oftast känner sig trygga med.

Satans otyg det där med att man ska ändra på sig. Och spela massa teater och spel. Det är till enbart för falska människor. Dom ska då undvika.

Teater är bra, där kan du lära dig att hantera känslor och bli mer självsäker som person. Men för guds skull, var dig själv. Om människor inte accepterar sig för den du är. Är det folk du inte ska umgås med. Så lätt är det. Du behöver hitta likasinnade.
Svar på tråden Jag är inte så omtyckt!