Inlägg från: Anonym (Nomin) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nomin)

Män som inga kvinnor vill ha

Köp en sexdocka vetja.

• Anonym (Nomin)
    Anonym (Killen) skrev 2024-12-06 18:55:44 följande:
    Det kanske leder till tfn eller snap eller ONS för dig. 
    Genom att ha varit ute typ i 15 år och snackat haft kul med både män o kvinnor så förändras inget. Att nu gå o hoppas på något skulle bara gör mer ont än att veta sitt öde från början.
    Det är inget fel att acceptera sitt singelskap. Tycker fler personer borde göra det. Men dina inlägg är litegrann åt hållet att du vrider dig jämligt i ett det är så synd om mig. Skulle föreslå att du arbetar med att trivas i din sits i stället, alla kan göra det.
  • Anonym (Nomin)
    Anonym (Killen) skrev 2024-12-06 19:10:27 följande:
    På vilket sätt gör jag det? 
    Jag trivs i sitsen. Det enda jag gjort i tråden är att gett svar på tal hur det är. 

Ser inget fel med att förklara att jag vet att jag kommer gå ensam hem och som svar på tal att jag varit ute i 15 år när någon frågar som tror det är enkelt att förändra. Samt att förändra något nu skulle göra mer ont. Det är ju sanningen det. Det betyder inte att jag vrider mig i att det är synd om mig utan jag måste ändå presentera fakta bara. 

Meningen var att få tips på hur jag ytterligare kan förbättra mina rutiner för att känna mig tillfredsställd utan napp på krogen.
    Det märks på din titel "män som inga kvinnor vill ha" Blir dessutom en självuppfyllande profetia. Finns olika sätt att uttrycka sig på som inte blottar ett tycka synd om sig själv. 
  • Anonym (Nomin)
    Anonym (Killen) skrev 2024-12-06 19:35:15 följande:
    Sen är det så att titeln är inte skriven först och sen 15 års utgång utan resultat. Då håller jag med om självuppfyllande. Den är skriven efter 15 års utgång o då blir det ett konstaterande. 

Nä återgång till ämnet istället. Annars tror jag du är en sån som tycker om att trasha andras trådar. 
    Det kan vara ett konstaterande att du tycker synd om dig själv också. Den hjälpen jag erbjuder är att få dig att förstå det och arbetar med det. Dvs självinsikt. Hur ska du annars finna dig och bli lycklig i det?
Svar på tråden Män som inga kvinnor vill ha