• Anonym (Lo)

Vi talar olika språk om helg-planeringar

TS han har barn, barnet kommer alltid prioriteras över dig. Han kommer även alltid ha en kontakt med barnets mamma, även om det är platoniskt och ett samarbete mellan föräldrar. Vissa är okej med det, men känns som att du behöver mer i ett förhållande så du borde fundera på om ni två verkligen ska vara ihop. Det känns som att detta kommer vara en grogrund för konflikt även i framtiden och det kommer vara destruktivt för både dig och din partner. 

• Anonym (Lo)
    Anonym (Dejt) skrev 2024-12-08 16:53:35 följande:

Vart är jag dramatisk?
    Det är väl inte dramatiskt att backa för att man blev besviken och backa just för att man ska se vad som händer om jag lägger mig platt och inte gör någonting med uppstyrning av ny träff? För att se om han är mottaglig för att ta ansvar för att även han och jag ska ha det trevligt och mysigt och inte bara han med hans familj?
    För mig är det precis så upp till bevis ser ut.

TS, erat förhållande är dödsdömt. Ni kan ju uppenbarligen inte kommunicera som vuxna. Och beteendet du beskriver ovan är superbarnsligt. Gör slut bara. Var singel. Mogna lite och jobba på dig själv innan du går in i ett nytt förhållande. 
Svar på tråden Vi talar olika språk om helg-planeringar