• Anonym (Lena)

Vi talar olika språk om helg-planeringar

Anonym (l) skrev 2024-12-07 22:24:00 följande:
    Du verkar väldigt säker på allt möjligt. Att hålla ihop för en viktig aktivitet är inte samma som att orka båda.
    Fast så är det ju inte. Om det varit så hade han ju redan innan kalaset berättat för TS att deras planet skulle ställas in pga han känner sig dålig. Det är vanligt hyfs.
  • Anonym (Lena)
    Anonym (Dejt) skrev 2024-12-08 08:51:44 följande:

Till Lena: Han ställde in med mig innan kalaset. Typ 2 timmar innan kalaset...

Ok, det missade jag. 

Fast nu när jag läst alla dina inlägg så ser det ut som att det bara var en dålig ursäkt, eftersom han inte åkte hem och vilade efter att varit på kalaset en stund. 

Men skyll inte på mamman. Det är han som är respektlös mot dig. 

Fråga dig istället varför du låter honom bete sig så som han gör. 

• Anonym (Lena)
    Anonym (Dejt) skrev 2024-12-08 13:20:09 följande:

Okej men om han nu absolut inte är intresserad varför bokade han självmant in en staycation med mig för en vecka sen (den som inte blev av igår.) Det var liksom inte mitt förslag. Och varför bjöd han in mig till frukost och morgonkaffe igårmorse om han planerar att inte fortsätta träffa mig?

Såg du bokningen?
  • Anonym (Lena)
    Anonym (Dejt) skrev 2024-12-08 15:07:29 följande:

Ja jag såg bokningen då jag fick en kopia på mail.

Ok, varför visste du få inte vad du skulle packa?
  • Anonym (Lena)
    Anonym (Dejt) skrev 2024-12-09 11:26:00 följande:

Jag skrev inget sen igår och ännu heller inte hört något om dagen idag då vi ska ses senare. Men jag ska fortsätta ge honom tiden att komma fram med förslag på tid och plats. 
    Undrar så om han kommer ställa in återigen? 
    Känns som man borde hört något nu vid detta laget för att han inte ska göra bort sig fullständigt en gång till om det var så...

Lika bra att du inte skrev eftersom han fortsätter sitt respektlösa beteende:

Han kom med förslag på måndag att vi kunde ses EN STUND om han blivit piggare och syftade typ på en lunch 

• Anonym (Lena)
    Anonym (Dejt) skrev 2024-12-09 11:55:31 följande:

jo men jag glömde nog tillägga att jag sa att lunch får vi ta en annan dag för det blir stressigt med jobbet så jag sa att ska det bli måndag vi ses så får det bli på kvällen och det sa han inte emot. Han sa sist vi pratade då i lördags när han avbokade att ?? Bra då ses vi på måndag och har trevligt då istället, det blir bra?? 

Så om det var något han sa där och då bara för att rädda sitt egna skinn för att komma undan mer har ju ingen svar på men vem vet, jag kanske får en jätte trevlig kväll ikväll med honom MEN han måste ju höra av sig först förstås.
    För det var inte jag som var hängig sist....så man kan tycka att det ligger på honom Nu.

Bekräftade han att ni skulle ses ikväll? 
Svar på tråden Vi talar olika språk om helg-planeringar