Vi talar olika språk om helg-planeringar
Klart han inte kan säga hur länge han ska fira med sin dotter... Planera en annan helg ihop!
Klart han inte kan säga hur länge han ska fira med sin dotter... Planera en annan helg ihop!
Nu ställde han in med och säger bara att ? vi ses någon gång nästa vecka ? för att han kände sig lite hängig och här har jag gått runt i en hel vecka och sett fram emot lördagskvällen. Hade packat min lilla weekend-bag, köpt lite bubbel vi kunde ta med till hotellet att börja med, unnat mig en ny fin topp för att känna mig lite extra, skrubbat mig, fönat håret extra noga osv....
Men han skrev bara ett sms om att ? sorry typ, får
bli nästa vecka jobbig hosta och hängig ha en bra kväll ?
Är det bara jag Som tycker att det är dålig stil Eller har han rätt?
Men gå ut och käka med sin ex-fru och sina barn och fira födelsedag kan man göra....Det har man kraft och ork till.
Tanken slog mig NU som först och det han glömt bort när vi istället snackade lite löst om att ses på måndag istället är att hans ex-fru fyller år imorgon. Dom har firat varandras födelsedagar sen 3 år tillbaka även som frånskilda. Undrar om han har tänkt på det nu när han själv kommit med förslag om måndag i affekt när jag blev besviken på att han ställde in med kort varsel igår?
Det tror inte jag att han hade i tankarna då vilket betyder att han återigen säkert kommer behöva ställa in träffen med mig efter jobbet pga han ska vara med på plats och fira henne. Alternativt kommer han då komma med ursäkten att han fortfarande känner sig hängig och därför skjuter på oss framåt återigen. Isåfall blir det riktigt pinsamt för honom. Återstår att se, men jag ska inte förekomma honom somsagt om måndag.
Han har sån respekt för henne som jag skrivit tidigare, nästan lite rädd i många fall tror jag.
Men barnen vet ju om att jag finns med i bilden och vi hittar på saker ihop ibland när dom är hos son pappa så tror inte dom är i en relation?
Dom pratade inte med varandra på knappt 2 år efter deras infekterade uppbrott och nu sen 3 år tillbaka kan dom kommunicera och umgås.
Men jag blir bara less på att han återigen inte tänker efter om detta med måndag nu.
Han sa till mig senast i telefon igår när jag blev besviken att ' vi ses på måndag så har vi det trevligt och mysigt då istället, det blir bra ' .
Sååååå att hoppas han skäms om han återigen ställer in. Å andra sidan blir jag förvånad om han inte ska fira henne. Eller var det det dom samtidigt gjorde igår men det har jag svårt att tro...
Borde dom inte blivit ett par vid detta laget och hittat tillbaka till varandra om dom firat födelsedagar gemensamt i 3 års tid nu?
Då kan man säga att även den perfekta konstellationen mellan BingonRimer och hans exfru Katrin Zytromierska är att plocka russinen ur kakan med?
Dom har ju nyligen vart i Tokyo ihop, äter söndagsmiddagar, poddat ihop och firar jul och födelsedagar ihop trots att Bingo är lyckligt kär och ihop med sin Julia?
Så då är väl hon Julia lika korkad som jag då som du S framstår det som.
Och nej vissa av er försöker framstå som att jag inte har någon förståelse för barnets bästa och hans prioriteringar men jag kräver inte mycket, det jag kräver är att man kan hålla det man bokar och att det inte bara ska ligga på en person att se till vilken tid och plats man ska infinna sig på.
Om man ens kan kalla detta krav....
Då kan man säga att även den perfekta konstellationen mellan BingonRimer och hans exfru Katrin Zytromierska är att plocka russinen ur kakan med?
Vart är jag dramatisk?
Det är väl inte dramatiskt att backa för att man blev besviken och backa just för att man ska se vad som händer om jag lägger mig platt och inte gör någonting med uppstyrning av ny träff? För att se om han är mottaglig för att ta ansvar för att även han och jag ska ha det trevligt och mysigt och inte bara han med hans familj?
För mig är det precis så upp till bevis ser ut.
Vissa av er som har kommenterat att jag är barnslig och inte förstående mot honom får mig nu på söndagskvällen att känna mig dum och orättvis mot honom. Jag får lust att skicka något till honom som ' mysigt det ska bli imorgon ' eller skicka att jag ser fram emot att se honom snart, men vet att jag inte bör det för att låta han ta kommando mer.
jo men jag glömde nog tillägga att jag sa att lunch får vi ta en annan dag för det blir stressigt med jobbet så jag sa att ska det bli måndag vi ses så får det bli på kvällen och det sa han inte emot. Han sa sist vi pratade då i lördags när han avbokade att ?? Bra då ses vi på måndag och har trevligt då istället, det blir bra??
Så om det var något han sa där och då bara för att rädda sitt egna skinn för att komma undan mer har ju ingen svar på men vem vet, jag kanske får en jätte trevlig kväll ikväll med honom MEN han måste ju höra av sig först förstås.
För det var inte jag som var hängig sist....så man kan tycka att det ligger på honom Nu.
Vi träffades och han förekom med att han hade bokat om hotellet och att vi kunde mötas i baren runt 19. Så träffen blev av! Om det är jag som övertänker nu eller är för krävande vet jag inte men vi har haft det trevligare. Inte för att det var otrevligt men jag tycker han var väldigt sval och utstrålade ingen värme eller någon vidare kärlek åt mitt håll. Skulle säga att han kändes lite avstängd.
Sen var han fortfarande lite hängig och man hörde på rösten att han fortfarande var förkyld men han kunde nog inte med att ställa in en gång till så visst ansträngde han sig lite men det var inte den mys-känslan från hans håll som jag hoppats på tyvärr med fina ord, spontan beröring och emotionell närvaro. Han pratade mest om sitt och när vi kom in på mitt så sa han vid något tillfälle att han inte gillade min bästa tjejkompis när vi pratade om något vi gjort ihop hon och jag för att hon beter sig slampigt i hans ögon.
Och när jag pratade glatt om mina nya varumärken som jag ska börja sälja så var han snabb på att klaga på ett av varumärkenas grundare och att den personen var si och så på ett negativt sätt.
Nu såhär dagen efter så är jag tacksam för att vi sågs och att det blev av men allt var lite mediokert typ.